Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@03:46:47 GMT

فیلم بریدن گوش پسربچه واقعی بود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۷۱۴۳

فیلم بریدن گوش پسربچه واقعی بود؟

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، طی روزهای گذشته فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که حاکی از این بود که مأموران شهرداری گوش های یک کودک کار را بریده اند.

با انتشار این فیلم، عوامل شهرداری منطقه 3 و اعضای شورای شهر تهران به سرعت پیگیر این ماجرا شدند که در همین ارتباط ساعتی پیش مجید فراهانی در صفحه شخصی خود نوشت: با پیگیری های انجام شده معلوم‌ شد گوش کودک کار در حادثه ای دیگر در شهر ری خراش دیده اما افرادی با صحنه سازی با زور و‌ تهدید در جهت القای این بودند که شهرداری گوش وی را بریده و فیلم می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو نفر مورد نظر با استفاده از دوربین‌های اطراف و خودروی آنها شناسایی و بازداشت شدند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاک‌پشت غول‌پیکر دنیای واقعی کشف شد!

لاک‌پشت «Peltocephalus maturin» بین ۴۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰ سال قدمت دارد و از آمازون برزیل می‌آید. این گونه با طول پوسته حدود ۱۸۰ سانتی‌متر، یکی از بزرگ‌ترین لاک‌پشت‌های آب شیرین شناخته‌شده در جهان است. این خزنده زره‌پوش از نام لاک‌پشت غول‌پیکر «ماتورین» نامگذاری شد؛ شخصیتی خیالی که توسط نویسنده پرفروش استیون کینگ خلق شده است.

به گزارش خبرآنلاین، لاک‌پشت لاک نرم (Chitra chitra) با حداکثر طول پوسته ۱۴۰ سانتیمتر، همراه با لاک پشت رودخانه‌ای آمریکای جنوبی با طول تقریباً ۱۱۰ سانتیمتر (Podocnemis expansa) یکی از بزرگ‌ترین لاک‌پشت‌های آب شیرین زنده امروزی هستند. از جانوران گذشته، دانشمندان فقط چند لاک‌پشت را شناسایی کرده بودند که در آب‌های شیرین زندگی می‌کردند و طول پوسته‌شان بیش از ۱۵۰ سانتیمتر بود. چنین جانوران بزرگی مربوط به دوران میوسن، دوره‌ای حدود ۲۳ تا ۵ میلیون سال پیش شناخته شده‌اند.

محققان اکنون یکی از این خزندگان غول‌پیکر را از اواخر دوره پلیستوسن، در حدود ۴۰۰۰۰ تا ۹۰۰۰ سال پیش کشف کرده‌اند و آن را به عنوان یک گونه جدید توصیف کرده‌اند. بقایای فسیلی بخشی از فک پایین لاک پشت توسط معدنچیان طلا در معدن «Taquaras» در پورتو ولهو، برزیل یافت شد.

بر اساس ویژگی‌های مختلف، تیم تحقیقاتی رابطه نزدیکی با لاک‌پشت سر بزرگ آمازون مدرن (Peltocephalus dumerilianus) را برای این فسیل پیش‌بینی می‌کنند و رژیم غذایی همه چیزخوار را برای آن فرض می‌کند. یکی از محققان با اشاره به اندازه بسیار بزرگ لاک پشت، می‌گوید: «این بسیار تعجب آور است، زیرا لاک پشت‌های آب شیرین بر خلاف اقوام زمینی و دریایی خود به ندرت چنین اشکال غول پیکری دارند و جوان‌ترین فسیل‌های غول پیکری که تا به امروز شناخته شده‌اند از ذخایر دوران میوسن می‌آیند.»

یافته جدید جوان‌ترین رخداد شناخته‌شده لاک‌پشت‌های غول‌پیکر آب شیرین است و نشان دهنده همزیستی Peltocephalus بالغ با ساکنان اولیه یعنی اولین انسان‌ها در منطقه آمازون است. مردم در منطقه آمازون حدود ۱۲۶۰۰ سال پیش ساکن شدند. ما همچنین می‌دانیم که لاک پشت‌های بزرگ از زمان پارینه سنگی تحت رژیم غذایی انسان‌ها بوده‌اند.

اینکه آیا لاک پشت‌های آب شیرین که به دلیل چابکی شکار آن‌ها دشوارتر است هم در اوایل توسط انسان خورده می‌شدند و اینکه آیا Peltocephalus انقراض این جانور هم همچون مگافون آمریکای جنوبی قربانی گسترش انسان شده است، هنوز مشخص نیست. در واثع برای پاسخ دادن به این سوالات ما به داده‌های بیشتری از نهشته‌های پلیستوسن پسین و هولوسن اولیه حوضه آمازون نیاز داریم.

دیگر خبرها

  • دیه بریدن زبان چقدر است؟
  • احیای پسربچه مازندرانی با تلاش تیم اورژانس ورسک
  • آغاز برقی‌سازی حمل‌و‌نقل عمومی در گرو حمایت‌ واقعی دولت
  • تفکیک زباله از مبدأ در بوستان‌های شهری آموزش داده شود
  • تولید بیش از ۱۵۰ میلیون گلدان گل‌های زینتی، آپارتمانی و نشائی در اصفهان
  • ماجراِی انتشار فیلم گم‌شدن پسربچه ۱۳ساله در تهران
  • گیم‌اُور!
  • ماجراِی انتشار فیلم گم شدن پسربچه ۱۳ ساله در تهران
  • عکس| چهره مادر تسو سریال جومونگ در دنیای واقعی
  • لاک‌پشت غول‌پیکر دنیای واقعی کشف شد!