Web Analytics Made Easy - Statcounter

افتتاح سه طرح مهم صنعتی با حضور رئیس‌جمهور. (ایرنا/ محمد محسنی‌فر) دیدار معاون وزیرخارجه مغولستان با ظریف. (باشگاه خبرنگاران/ سمیرا شریعتمداری) در حاشیه جلسه علنی مجلس. (مهر/ مریم کامیاب/ ایرنا/ امین جلالی) هشتمین جلسه رسیدگی به اتهام فساد اقتصادی. (باشگاه خبرنگاران/ علیرضا فراهانی) دیدار سرزده اعضای فراکسیون غذا و دارو از شرکت‌های تولید دارو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(ایلنا/ محسن نوروزی فرد)
بازدید شرکت کنندگان اجلاس (OANA) از کاخ گلستان. (ایرنا/ احمد معینی جم) روزهای سوم و چهارم جشنواره تئاتر خیابانی مریوان. (ایلنا/ محمدلطیف حسینی) کنسرت گروه کامکارها. (ایلنا/ علیرضا رمضانی) افتتاحیه طرح حیات شبانه شهر توسط شهرداری منطقه 22. (ایلنا/ مصطفی صفری) استقبال از قهرمانان خراسان شمالی در بازی‌های آسیایی اندونزی‎. (ایرنا/ وحید خادمی) خشکسالی و کمبود آب شرب در روستاهای گلستان. (مهر/ راحله حصاری) روزهای پایانی تابستان در سواحل دریای خزر. (تسنیم/ مصطفی حسن‌زاده) نخل‌های تشنه خنافره. (میزان/ محمدحسن عامری) مراسم گرامیداشت روز جهانی تکواندو. (برنا/ علیرضا کیایی جمالی) مسابقات بین‌المللی شطرنج پایتخت. (تسنیم/ فؤاد اشتری) مهار آتش‌سوزی در پاساژ بهار. (برنا/ علی صالح) اعتراض با لباس شخصیت‌های «سرگذشت یک ندیمه» مقابل محل محاکمه برت کوانو زوج 100 و 108 ساله ژاپنی در حال تماشای آلبوم خانوادگی‌شان در خانه سالمندان باران و توفان شدید در اوزاکا ژاپن آتشفشان در شب؛ شیلی ناتالی پورتمن در جشنواره فیلم ونیز اعتراض علیه دولت عراق مسابقه 170 کیلومتر فوق استقامتی جهان در کرمایور، ایتالیا صحبت نامزد دموکرات کنگره آمریکا با هوادارانش جشن مشترک مسلمانان و بودائیان در تایلند برخورد کشتی با پل در اوساکا، ژاپن مسابقه ورزش‌های قومی در بریتیش کلمبیا راکون در محوطه مسابقات تنیس آمریکا کوسه سرچکشی مرده؛ این گونه در معرض نابودی است و در طرح پیشگیری از حمله کوسه‌ها در کوئینزلند کشته شده

منبع: فرارو

کلیدواژه: امروز به روایت تصویر آلبوم تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ عین حقیقته!

سران آمریکا و اروپا درآشوب‌های پائیز ۱۴۰۱ که به بهانه فوت یک زن برپا شده بود،فریاد وا حقوق بشرا سر می‌دادند.اما،حالا اعتراض به قتل‌عام چندین هزار زن و کودک را برنمی‌تابندو معترضان را لت و پار می‌کنند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی که ادعای حقوق بشر و آزادی بیان آنها زمین و زمان را پُر کرده بود، این روزها تظاهرات مسالمت‌آمیز دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی را با حمله وحشیانه سرکوب می‌کنند!

گفتم: علاوه ‌بر ضرب و شتم اساتید و دانشجویان و شکستن سر و دست آنان، هزاران نفر را هم بازداشت کرده‌اند ولی تظاهرات همچنان ادامه دارد و توده‌های عظیم مردم هم به تظاهرات ضدصهیونیستی پیوسته‌اند.

گفت: در آشوب‌های پائیز ۱۴۰۱ که به بهانه فوت یک زن برپا شده بود، در حالی که آشوبگران آمبولانس حامل بیمار را آتش می‌زدند، آدم می‌کشتند، با اسلحه سرد و گرم به جان مردم افتاده بودند و... همین سران آمریکا و اروپا در حمایت از آشوبگران چه سر و صدایی به راه انداخته بودند و فریاد «‌وا حقوق بشرا» سر می‌دادند! اما، حالا اعتراض به قتل‌عام چندین هزار زن و کودک را برنمی‌تابند و معترضان را لت و پار هم می‌کنند!

گفتم: در عوض، این‌جا فلان استاد دانشگاه آشکارا از آمریکا و جنایات اسرائیل حمایت می‌کند و با آشوبگران فالوده می‌خورد و کسی هم با او کاری ندارد و از بیت‌المال هم به پاس این وطن‌فروشی به او حقوق می‌دهند!

گفت: تازه دو قورت و نیمشون هم باقیه! و شکایت می‌کنند که چرا به آنها می‌گویند کاسه‌لیس وطن‌فروش!

گفتم: قاضی به شاکی گفت؛ در پرونده ثبت‌ شده شما از این آقا شکایت کرده‌اید که به شما گفته احمق بی‌شعور. شاکی

گفت؛ بله قربان عین حقیقته! قاضی گفت؛ اگر عین حقیقت را گفته پس چرا از او شکایت کرده‌اید؟!

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است
  • روایت علیرضا دبیر از تصمیم فدراسیون کشتی درباره حسن یزدانی
  • شانس بالای ایران برای تصاحب مدال‌های طلای آمریکا و ژاپن
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • روایت جدید علیرضا دبیر از داستان خبرساز حسن یزدانی
  • ژاپن اظهارات بایدن درباره مهاجرهراسی را تاسف آور خواند
  • اهداف حمله اسرائیل به رفح به روایت سی ان ان
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • ۱۰ شخصیت برتر سریال «شوگان» که ما را شیفته این روایت حماسی ژاپنی کردند
  • گفت و شنود/ عین حقیقته!