Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌ای به رؤسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما، جزئیات تخفیف شهریه کارکنان نیرو‌های مسلح و خانواده (همسر و فرزندان) را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ در این بخشنامه آمده است:

با عنایت به بند یک ماده 2 تفاهم نامه همکاری فی ما بین ستادکل نیروهای مسلح و دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص اعمال تخفیف شهریه برای کارکنان نیروهای مسلح و خانواده آنان (همسر و فرزندان) که دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، به اطلاع می رساند متقاضیان تخفیف شهریه باید فرم تأیید شده با امضای نمایندگان معرفی‌ شده از سوی سازمان های نیروی مسلح که در بخشنامه شماره 4948/11 مورخ 11/12/95 اعلام شده را به واحد دانشگاهی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، این تخفیف تنها برای دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی به میزان 10 درصد تا سقف 10 نفر در هر نیمسال قابل اعمال است.

بخشنامه مذکور صرفاً برای سال تحصیلی 98-97 صادر شده و تمدید ارائه تخفیف منوط به تمدید تفاهم‌نامه مذکور است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهریه دانشگاه آزاد تخفیف شهریه دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «بعدازظهر امروز تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم/ انگ زدن به یکدیگر مشکل بی‌حجابی را حل نمی‌کند/ عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد