Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:17:14 GMT

رقص و آواز خروس‌ها در اولین اردوی بعد از قهرمانی

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۷۵۵۶

آغاز دور جدید اردوها، چه در باشگاه‌ها و چه در تیم‌های ملی، اغلب برای فوتبالیست‌ها مراسم خوشایندی نیست و انگولو کانته در جریان مراسم معارفه‌ی تیم ملی جدید فرانسه کاملاً معذب به نظر می‌رسید.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در این مراسم بنجامین لوکونت دروازه‌بان مون‌پلیه روی صندلی ایستاده بود و حرف می‌زد و آواز می‌خواند، کانته در طول مراسم معذب به نظر می‌رسید و خبرنگاران و ناظرین مراسم احساس می‌کردند او برای پایان مهمانی لحظه‌شماری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کانته، هافبک فرانسوی چلسی به خجالتی بودن معروف است. او هیچوقت مایل نیست در معرض توجه قرار بگیرد. درحالیکه هم‌تیمی‌های کانته شادمانه بر میزهای خود می‌کوبیدند و با آواز لوکونت همراهی می‌کردند، کانته آرام و با نگاهی معذب او را نگاه می‌کرد و با یک نگاه تفاوت او با سایر بازیکنان تیم ملی فرانسه مشهود بود.


دیدیه دشان سرمربی خروس‌ها که هوگو لوریس، دروازه‌بان اول خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد برای دو بازی تیمش مقابل آلمان و هلند در رقابتهای لیگ ملتها، دروازه‌بان شوت‌گیر مون‌پلیه لوکونت را به تیم ملی دعوت کرده است.

 


لوکونت که بین عادل رامی و انگولو کانته نشسته بود روی صندلی رفت تا خود را به هم‌تیمی‌هایش معرفی کند. درحالیکه لوکونت ابتدا سعی می‌کرد دستپاچه نشود، هم‌تیمی‌هایش نمی‌توانستند جلوی خنده‌هایشان را بگیرند. تا اینکه بازیکنانی مثل کیلین امباپه، آنتوان گریزمان و پل پوگبا شروع به کوبیدن روی میز کرده و با فریادهای بلند او را تشویق کردند تا هتل محل اقامت ستاره‌های فرانسوی را روی سرشان بگذارند. فرانسوی‌ها سپس دستمال‌سفره‌ها را از روی میز برداشته و شروع به چرخاندن دستمالها در هوا کردند. درحالیکه همه سرخوش و مشغول شادی بودند توجه خبرنگارهای حاضر در مراسم به چهره‌ی معذب کانته جلب شد که بی‌حرکت سر جای خود نشسته بود و با لبخندی ظریف به هم‌بازی‌هایش نگاه می‌کرد.


داستان خجالتی‌ بودن کانته سر درازی دارد. اولیویه ژیرو اعلام کرده بود که در مراسم اهدای جام جهانی در روسیه، کانته نمی‌توانسته جام را از همبازی‌هایش گرفته و با آن عکس بگیرد تا جایی که ژیرو مجبور به مداخله شده تا جام برای لحظاتی در اختیار کانته گذاشته شود.

تیم ملی فرانسه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس

مهاجم اروگوئه‌ای روزهای کابوس‌واری را سپری می‌کند و به نظر حمایت هواداران لیورپول هم تأثیری روی روحیات او ندارد.

طرفداری | داروین نونیز صفحه معروف هواداری لیورپول که اقدام به حمایت از او کرده بود را بلاک کرد!

طرفداری | روز گذشته، داروین نونیز در اقدامی بحث‌برانگیز و عجیب، تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. نونیز با وجود ثبت ۱۸ گل و ۳ پاس گل در فصل جاری، بارها به دلیل فرصت‌سوزی‌هایش مورد انتقاد هواداران لیورپول قرار گرفته و به نظر می‌رسد که کاسه صبر مهاجم اروگوئه‌ای نیز از این اتفاق لبریز شده‌است. 

اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!

اما به نظر می‌رسد انتقادها بیش از آن‌چه تصور می‌شد، داروین نونیز را کلافه و عصبی کرده‌ و او حتی از دست حامیانش هم عاصی است! ماجرا از این قرار بود که یکی صفحات معروف هواداری لیورپول به نام Watch LFC، با انتشار توییتی در X در حمایت از نونیز نوشت:

از بازیکنانمان حمایت کنیم. خیلی ساده‌است، هم در لحظات خوب و خصوصاً هم در لحظات بد. ما دوستت داریم داروین نونیز و هواداران واقعی همیشه از تو حمایت خواهند کرد.

اما در کمال تعجب، داروین نونیز این صفحه هواداری که خلاف اکثر کاربران به حمایت از او پرداخته بود را بلاک کرد و حسابی سروصدای هواداران لیورپول، از جمله خود LFC Watch را هم در آورد. LFC Watch در کمال تعجب و در واکنش به اقدام مهاجم اروگوئه‌ای نوشت:

چه خبرته، این کارا چیه؟

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • طنین «آواز آن پرنده آتشین» در نمایشگاه کتاب
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • برگزاری اولین اردوی جهاد دامپزشکی در خرم‌دره
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود