Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، باب اله فتحی، مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس و ایام محرم حسینی، عنوان کرد: باید برای تقویت روحیه ایثار و فدارکاری از خود و خانواده خودمان شروع کنیم، همانطور که امام حسین(ع) این کار را انجام داد.

وی بر اهمیت جایگاه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت:هر جامعه ای که بخواهد آینده ای روشن داشته باشد باید دانش آموزانی تربیت کند که آموزش و پرورش را در اولویت قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش ملایر ادامه داد: باتوجه به کمبود نیروی انسانی و حجم بالای بازنشستگی در مجموع وزارتخانه، استان و به تبع شهرستان هم کمبود نیروی انسانی دارد.

سلگی افزود: برای سازماندهی امسال 2680 نیروی فعال داریم در صورتی که با تکمیل تغییر نظام آموزشی و استقرار پایه دوازدهم و افزایش بیش از هزار دانش آموز نسبت به سال گذشته کمبود نیروی انسانی مشهود است.

وی تاکید کرد: بیش از 36 هزار دانش آموز در حدود 300 مدرسه شهری و روستایی ملایر ثبت نام شده اند و با افزایش شمار دانش آموزان درسالجاری، افزایش نیروی انسانی ورودی نداشته ایم.

مدیر آموزش و پرورش ملایر خاطرنشان کرد: در بحث هدایت تحصیلی مشکل خاصی نداشتیم و بر اساس اولویت های که دانش آموزان بدست آورده اند روند ثبت نام ها انجام و در مراحل پایانی قرار دارد.

سلگی افزود: تغییر کتب درسی و سرفصل های آموزشی باعث می شود که به تجهیزات بیشتری نیاز داشته باشیم که تاکنون این تجهیرات مخصوصاً در هنرستان ها تأمین نشده است.

وی یادآورشد: همه این برنامه ریزی ها و تمهیداتی که فراهم می شود در قالب پروژه مهر است تا بتوانیم بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی جدید را به نحوه مطلوب انجام دهیم.

مدیر آموزش و پرورش ملایر در بخش دیگری از سخنان خود به آموزش توانمندسازی 400 نفر از آموزگاران ابتدایی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان ابتدایی مخصوصاً دختران نیاز بیشتری به کلاس های تربیت بدنی دارند.

سلگی با بیان اینکه هدف از برگزاری این کلاس ها توانمندسازی آموزگاران پایه در درس تربیت بدنی ماست، افزود: این دوره آموزشی به مدت 40 ساعت است که 24 ساعت آن عملی و مابقی دوره به صورت تئوری برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

ثبت نام 36 هزار دانش آموزدر مدارس ملایر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901135

دیگر خبرها

  • جذب ۲۴ هزار و ۸۸۰  نفر  دبیر و هنرآموز/ برگزاری آزمون استخدامی ۲۸ اردیبهشت
  • مجوزاستخدام شش هزارنفر درآموزش وپرورش سیستان وبلوچستان
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • ۱۴۰ نیروی فنی جذب هنرستان‌های زنجان می‌شوند
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم