Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی گفت: اقدامات و مأموریت‌ها را باید هوشمندانه و سنجیده پیش ببریم و از اقدامات تنش زا دوری کنیم.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا در گردهمایی و نشست فصلی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حریم و حرم و شهیدان نیروی انتظامی، اظهار داشت: به لطف خداوند و با تدابیر مقام معظم رهبری، هوشیاری نیرو‌های مسلح اعم از سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و با پشتیبانی مردمی، امنیت مطلوبی در کشور حاکم است و باید این امنیت ارزشمند را قدر بدانیم و همه با هم برای ارتقاء آن تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با تشریح مأموریت‌های نیروی انتظامی، افزود: در شرفیابی محضر فرماندهی معظم کل قوا، ایشان بر تعیین اولویت‌های مأموریتی و پیگیری آن‌ها تأکید ویژه‌ای داشتند؛ در نیروی انتظامی نیز اولویت‌های مأموریتی تعیین شده و برای پیشبرد آنها، آحاد فرماندهان و کارکنان باید پای کار بیایند.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: خوشبختانه در همه بخش‌ها و رده‌های ستادی، تخصصی و استانی، آحاد فرماندهان و کارکنان با روحیه جهادی در میدان عمل حضور دارند و پای کار هستند.

سردار مومنی در بخش دیگری از سخنان با تشریح دستاورد‌های مأموریتی ناجا، بیان کرد: با اقدامات مجاهدانه آحاد فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی به دستاورد‌های مطلوبی دست یافته ایم و میزان جرایم در حوزه‌های مختلف کاهش و کشفیات پلیس نیز افزایش داشته است.

این مقام عالی انتظامی بر لزوم اهتمام مضاعف برای کسب موفقیت و دستاورد‌های بهتر و بیشتر تأکید کرد و افزود: براساس نظرسنجی‌ها میزان رضایتمندی عمومی و مردمی از نیروی انتظامی رشد داشته که این مهم را باید قدر بدانیم و برای جلب رضایت مندی عمومی تلاش بیشتری کنیم.

وی اضافه کرد: نظرسنجی‌ها حکایت از این دارد که میزان رضایتمندی مردمی از امنیت عمومی کشور نیز مطلوب است و شاخص ارزیابی در این حوزه حدود ۹۰ درصد است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت و جایگاه اقدامات پیشگیرانه، عنوان کرد: اقدامات پیشدستانه پلیس باید بر اساس شرایط و نیازسنجی روز جامعه باشد در واقع برای اتخاذ رویکرد‌های پیشدستانه و پیشگیرانه باید از صورت سنتی خارج و بر مبنای شرایط و فضای موجود حرکت کنیم.

سردار مومنی با تأکید بر لزوم تقویت اشراف اطلاعاتی، تأکید کرد: باید توان و آمادگی‌های عملیاتی و مأموریتی خود را ارتقاء دهیم، البته اشراف اطلاعاتی در تقدم آمادگی‌های عملیاتی است.

وی بر نقش عملیات روانی و اقدامات نرم در اجرای مأموریت‌ها و پیشبرد اهداف اشاره کرد و افزود: هر زمان که عملیات روانی و اجتماعی را به درستی و در زمان مناسب انجام دادیم نتیجه موفقیت آمیز بوده است، بنابراین نباید از ظرفیت اقدامات نرم غافل شویم.

سردار مومنی با اشاره به عزم و اراده پلیس برای مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه، خاطر نشان کرد: باید در این زمینه از دستگاه‌های مسئول نیز مطالبه گری و مسئول سازی کنیم و آسیب‌ها را به سازمان‌های متولی و مسئول بشناسانیم.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه تشریح دستاورد‌های سازمانی برای کارکنان در ارتقاء روحیه خدمتی آنان موثر است، گفت: باید در سازمان امیدآفرینی کنیم و این مهم با تعامل و ارتباط توأم با احترام حاصل می‌شود، در واقع باید فرماندهان در رفتار و منش الگوی کارکنان باشند.

سردار مومنی در بخش دیگری از سخنان، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یک مأموریت اولویت دار نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: تمرکز بر اقدامات اطلاعاتی در این حوزه و شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق و دستگیری اعضا در فرآیند مبارزه با قاچاق بسیار کارگشا است.

وی تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر اعم از کشف، شناسایی باند‌های بزرگ و دستگیری اعضای آن، برخورد و سازماندهی معتادان متجاهر، خیابانی و خرده فروشان نیز از اولویت‌های اساسی ناجا است.

سردار مومنی در ادامه با اشاره به کارکرد قرارگاه جهادی آموزش، عنوان کرد: خوشبختانه راه اندازی و فعالیت این قرارگاه آموزشی در میزان ارتقاء دانش و مهارت کارکنان نقش اساسی داشته، بنابراین باید همچنان آموزش و تکرار آن را به عنوان یک هدف اساسی دنبال کنیم و بدانیم که آموزش؛ محور فعالیت‌ها و مأموریت‌های نیروی انتظامی است.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: اقدامات و مأموریت‌ها را باید هوشمندانه و سنجیده پیش ببریم و از اقدامات تنش زا دوری کنیم.

این مقام عالی انتظامی بر اهمیت صیانت از کارکنان نیز تأکید و مطرح کرد: همه بخش‌های نیروی انتظامی باید برای صیانت از نیرو تلاش کنند هر چند گزینش با جذب و استخدام بهترین افراد می‌تواند این مسیر را هموار کند، اما آحاد فرماندهان در تحقق این مهم نقش دارند و در کنار توجه به این مولفه‌ها باید محیط فعالیت اسلامی و سالم باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جانشین فرمانده ناجا مقام معظم رهبری امام خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی از وظایف معاونت پرورشی است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مهمترین محور بیانات ایشان در این دیدار به شرح زیر است:

تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است

تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است

جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند

 

  دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند
  • فیلم| روایت دیدار آینده‌سازان با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • رهبر انقلاب: تبیین مصالح بنیادی از وظایف معاونت پرورشی است
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب