Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جسی لینگارد هافبک تهاجمی باشگاه منچستر یونایتد، بازیکنی است که به دلیل علاقه‌ به خودرو‌های لوکس معروف است.

لینگارد از سال ۲۰۰۰ و از ۷ سالگی عضو باشگاه منچستر یونایتد بوده است و تا رسیدن به ترکیب و تیم اصلی چند سالی به باشگاه‌های مختلف انگلیسی مثل دربی کانتی، برایتون، بیرمنگام سیتی قرض داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با حضور ژوزه مورینیو در یونایتد توانست خودش را به ترکیب اصلی تیم برساند و با سبک بازی سرعتی و تکنیکی اش به یکی از بازیکنان کلیدی تبدیل شد.

او در ادمه پیشرفت فوتبالی اش توانست روند حضور در تیم‌های ملی انگلیس را حفظ کند و بعد از حضور در تیم‌های ملی زیر ۱۷ سال و ۲۱ سال خودش را به تیم ملی بزرگسالان انگلیس رساند. جسی، در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ یکی از بازیکنان کلیدی و ثابت گرت ساوت گیت بود و عملکرد قابل قبولی را از خود در اولین تجربه جام جهانی اش به جا گذاشت.

در کنار این روند رو به رشد جسی لینگارد در زمین فوتبال، نام او با موضوع دیگری در میان هواداران فوتبال گره خورده است. جسی یک عشق ماشین است، آن هم از نوع لوکس و گران قیمتش. او همیشه در خیابان‌های منچستر با خودرو‌های چند صد هزار یورویی دیده می‌شود. او علاقه‌ی زیادی به خرید خودرو‌های لوکس دارد و چند تایی از آن‌ها را در پارکینگ منزلش نگه داری می‌کند.

لینگارد در آخرین تصمیمش نسبت به خرید ماشین‌های گران قیمت ادعای عجیبی را مطرح کرده است. او برای اینکه خودرو‌هایی که سوار می‌شود نسبت به گذشته خاص‌تر باشندو بیشتر جلب توجه کنند تصمیم گرفته است به ۴ شرکت برزگ خودروسازی سفارش ماشین‌هایی را دهد که فقط برای او ساخته می‌شوند و او تنها کسی باشد که این مدل‌ها را در کلکسیون لوکس خود نگه داری می‌کند.

قیمت این خودرو‌ها حدود ۶۰۰ هزار یورو تخمین زده شده است که مبلغ قابل توجهی است البته شاید نه برای یک ستاره فوتبال در سطح اول دنیا که دست مزد‌های بالایی از تیمش دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: مورینیو اتهام فرار مالیاتی و حکم زندانش را پذیرفت معرفی ۳ نامزد نهایی برترین سرمربی فوتبال جهان پیام الگری به رونالدو درباره دشواری گلزنی در ایتالیا

انتهای پیام/

جسی لینگارد و خودروهای لوکس جدید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار نوشاد عالمیان در جدول اصلی رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، شامگاه شنبهبرابر «کائو چنگ جو» از چین تایپه برگزار شد.

در این دیدار نوشاد عالمیان برابر حریف خود با نتیجه ۳ بر ۲ صاحب برتری شد. ابن برتری در حالی به دست آمد که پینگ پنگ باز چینتایپه ۱۹ ساله است اما رنکینگ ۲۹ جهان را در اختیار دارد.

نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی و بدون باخت در مرحله مقدماتی، وارد جدول اصلی گرند اسمش عربستان شد در ادامه و درجدول یک شانزده نهایی با برنده دیدار «لیانگ جینگ کون» از چین و «دنیل هابسون» از اتریش رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6096642 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • شوفرهایی که خواننده شدند + فیلم
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است