Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه احزاب در جنگ اقتصادی و جنگ نرم نقش اساسی را ایفا می‌کنند٬ گفت: اگر دولت در جنگ اقتصادی به احزاب نقش بیشتری ارائه کند٬ قطعا نتایج مثبتی در این رابطه حاصل می‌‌شود. ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل٬ علی کیهانیان صبح امروز در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل اظهار داشت: هدف از سفر به استان اردبیل افتتاح شورای مرکزی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در این استان است که باحضور دبیران شهرستان ها و قالب افراد شورای مرکزی این مهم ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امیدواریم در آینده نزدیک دفاتر فرعی حامیان انقلاب اسلامی در همه شهرستان های استان اردبیل افتتاح شود.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی افزود: در سراسر کشور در 17 استان دبیر و تشکیلات جمعیت حامیان انقلاب اسلامی مستقر شده است و تاکنون در 10 استان دفاتر فرعی تاسیس شده است و باقدر و همت کمک حال ملت خواهیم بود.

کیهانیان در اشاره به اهداف جمعیت حامیان انقلاب اسلامی بیان کرد: حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مبنای منویات مقام معظم رهبری و وصیت نامه امام راحل، احیای فرهنگ پاسخگویی مسئولین و نهادینه کردن مطالبه مردم برمبمای احسای خلاء های قانونی و نیازهای مختلف اقشار مردم در سراسر کشور در قالب فرهنگ و خواسته های هر استان مطابق با نیاز های آن استان است.

وی تصریح کرد: امروز نقش احزاب در جنگ اقتصادی و جنگ سایبری از اهمیت ویژه ای برخوردار است که اگر دولت بتواند به احزاب نقش بیشتری ارائه کند قطعا در این جنگ موفقیت تضمین شده ای خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، در جریان افتتاح شورای مرکزی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در استان اردبیل ، علی ذالی به عنوان رئیس این حزب در استان معرفی شد.

انتهای پیام/

R41374/P1361/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند

فرمانده سپاه ناحیه مرند در یادواره شهدای هنرمند با اشاره به اهمیت هنر و رسانه در دنیای امروزی گفت: ایران اسلامی ما باید هم راستا با اقتدار نظامی اقتدار رسانه را نیز داشته باشد.

سرهنگ هنرور ادامه داد: دشمن می‌داند که گزینه نظامی علیه انقلاب اسلامی کاملا مردود است لذا تمام تلاش خود را در جنگ نرم به کار گرفته است که باید سربازان جنگ نرم و رسانه کاملا هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین بهترین گزینه برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است گفت: اهالی رسانه و هنر باید افتخار و غرور آفرینی سربازان این نظام در مقابله با دشمنی‌های مستکبران را به هر نحوی که است به گوش جهانیان برسانند.

فرمانده سپاه مرند به تغییر رویکرد هنر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: بعد از انقلاب اسلامی هنر در کشور بوی خدا ، قرآن و اهل بیت گرفت.

سرهنگ هنرور افزود: تقدیم شهدای هنرمند متاثر از همین تغییر رویکرد هنر بود که منش و روش اهل بیت علیهم السلام در روح هنر ایران دمیده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • اردن: هرگز میدانی برای جنگ منطقه‌ای نخواهیم بود
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند