Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@04:53:46 GMT

دلیل حضور هنرمندان در تمرینات تیم لیگ یکی فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۸۲۵۸

دلیل حضور هنرمندان در تمرینات تیم لیگ یکی فاش شد

رکنا: اکسین البرز یکی از تیم های نوپایی است که با به خدمت گرفتن فراز کمالوند به عنوان سرمربی سر و صدایی زیادی را به پا کرده است.

یکی از نکات جالب توجه این تیم ملی یکی حضور هنرمندان در تمرینات و گرفتن عکس های یادگاری است، در حالی که خیلی ها فراز کمالوند را عامل اصلی همچین اتفاقاتی می دانند این مربی جوان در این باره صحبت های جالبی را بیان می کند:

«اکسین یک تیم نوپاست و چون نزدیک تهران است بازیگران به تمرینات ما می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای فوتبال ایران خوب است که اکسین به لیگ برتر صعود کند.»

اما دلیل اصلی این اتفاقات را باید حضور فردی به نام مانی ارمغان به عنوان مدیر روابط عمومی این باشگاه دانست، او در حالی این پست را در باشگاه اکسین البرز پذیرفته است که در کارنامه کاری خود سابقه تهیه کنندگی و کارگردانی سینما Cinema را نیز در کارنامه دارد و همچنین در عرصه خوانندگی هم شده ورود کرده است ، به نظر می رسد این چهره هنری برای این که تیمش را در کانون توجهات قرار دهد دست به همچین کاری زده است.

گفتنی است که طی روز های گذشته نفراتی چون بازیگرانی مثل بهنوش بختیاری‌، نیوشا ضیغمی، امسیر حسین رستمی و نیما شاهرخ شاهی در تمرینات اکسین البرز حضور پیدا کرده اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به شیما 19 ساله در آتلیه عکاسی

سپیده در مغازه کاظم به حجله اجباری رفت / در مغازه قفل بود !

بی حیایی ریحانه و مجید جلوی دوربین های شرکت !

بیماری عجیب بن سلمان و اعزام تیم پزشکی اسرائیلی به عربستان

زن مطلقه برای دلار با مردان عرب ازدواج موقت می کرد!

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی ناپدید شد!

فروش دختران زیبا عرب توسط مافیای عربستان

وقتی با نقشه شوم سراغ زن مطلقه ام رفتم بچه مان شاهد بود! + فیلم گفتگو

پسر 13 ساله لباس های دختر 20 ساله را در خیابان کند و به او تجاوز کرد + عکس

این خانم دکتر رییس باند فروش نوزادان در بیمارستان های تهران است!

هانیه در خانه اش زنی را نزد شوهرش در وضعیت عجیبی دید!

فاجعه خونین در دعوای عروس و مادرشوهر !

ملیحه با شاهرخ خلوت کرده بود که شوهرش داخل خانه شد

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سینما Cinema البرز مادرشوهر هنرمندان خدمت خوانندگی عکس من جوان زندگی حوادث تهران اخبار تهران تهران فیلم دختر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تمرکز جامعه فوتبال روی مسابقات فیفا دی و بازی‌های تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان بود تیم‌های باشگاهی نظیر استقلال تمرینات خود را برای شروع مجدد مسابقات برگزار می‌کردند.

شاگردان جواد نکونام که باید در تاریخ هجدهم فروردین به مصاف مس رفسنجان بروند، به دنبال برپایی دیدار تدارکاتی هستند تا پیش از آغاز دوباره بازی ها، در شرایط مسابقه قرار داشته باشند. تمرینات این تیم امروز نیز برگزار شد که شاهد حضور مهمان ویژه ای در کمپ مرحوم حجازی بودیم.

صالح مصطفوی مربی سابق استقلال که در دوره مربیگری نفراتی چون علیرضا منصوریان و آندره آ استراماچونی سابقه دستیاری آنها را در کارنامه دارد، بخش مهم دوره مربیگری خود را با فرهاد مجیدی سپری کرده جایی که توانست با استقلال به رکورد خارق العاده قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر در دست یابد.

مصطفوی همچنین به همراه مجیدی در اتحاد کلباء نتایج خوبی کسب کرد ولی در تابستان امسال و به خاطر مسائل خانوادگی، مجبور به جدایی از کادر فنی ببرها گردید و برای اقامت در کانادا راهی این کشور شد.

این مربی خوش آتیه، امروز راهی کمپ مرحوم ناصر حجازی شد تا در تمرینات تا در تمرین استقلال شرکت کند. او مورد استقبال شاگردان سابقش قرار گرفت و جواد نکونام نیز به گرمی از او استقبال کرد. رسانه رسمی باشگاه استقلال نیز تصویر یادگاری از این دیدار را منتشر کرده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • بازگشت ملی‌پوشان استقلال به اردو؛ آماده‌باش برای نبرد با مس
  • آغاز تمرینات نرم و سبک ستاره مصدوم استقلال
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید
  • بازگشت نیازمند به تمرینات سپاهان