Web Analytics Made Easy - Statcounter

یگان حفاظت از شهرداری تهران؛ داستانی متفاوت از خودسوزی مردی میانسال در جلوی ساختمان شهرداری مرکز روایت کرد. آتش سوزی یک مرد مقابل شهرداری 

 صبح دیروز مردی ۴۵ ساله حوالی ساعت ۹ صبح خود را جلوی ساختمان شهرداری تهران به آتش کشید. وی به همراه برادر، همسر و دو فرزند خود از صبح زود با پیت بنزین روبروی در مرکزی شهرداری ایستاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد میانسال هم‌اکنون با بیش از ۵۰ درصد سوختگی کماکان در بیمارستان بستری است. براساس گزارش‌های منتشر شده در سایت رسمی شهرداری تهران، این فرد به علت اختلافات حقوقی و مالی بر سر تغییر کاربری تجاری مغازه‌اش در منطقه ۲ اقدام به خودسوزی کرده است.

روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران در خصوص جزئیات این حادثه گفت: مرد میانسالی صبح دیروز در مقابل شهرداری تهران خودرا به آتش کشید. وی در ابتدا قصد داشت با ورود به شهرداری بهشت ساختمان شهرداری را به آتش بکشد اما با هوشیاری و مدیریت ماموران یگان حفاظت شهرداری از اجرای نقشه بازماند.

روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران با اشاره به اقداماتی که این مرد میانسال روز گذشته پیش از به آتش کشیدن خود انجام داد، افزود: اقدام دوم مرد میانسال تلاش برای سوزاندن فرزند خردسال و همسر خویش بود. وی حتی این دو عضو خانواده خود را آغشته به بنزین کرد اما ماموران و فرماندهی یگان حفاظت از شهرداری مرکزی فرزند و همسر این فرد را از صحنه خارج کردند.

براساس اظهارات یگان حفاظت شهرداری تهران؛ این فرد با خود یک پیت بنزین و لباس اضافی نیز آورده بود و برادر وی که در تصاویر منتشر شده و پیراهن بر تن ندارد، با یک دوربین تمام ماجرا را فیلم گرفته است.

افشین حبیب‌زاده (رئیس کمیته نظارت شورای شهر) نیز که کمیته‌ای برای پیگیری ماجرا تشکیل داده است، با بیان اینکه قرار است گزارشی از اتفاقات روز یکشنبه در صحن علنی شورا ارائه شود، به ایلنا گفت: این ماجرا دارای ابعاد بسیار متفاوت و پیچیده‌ای است.

براساس اعلام اورژانس این مرد میانسال با بیش از ۵۰ الی ۶۰ درصد سوختگی، در بیمارستان شهید مطهری بستری است و هنوز اطلاعات جدیدی در خصوص شرایط سلامتی، وضعیت همسر و فرزندانش منتشر نشده است./ ایلنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور

به گزارش خبرگزار مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: در مورد اجرای احکام قطعی نیز در فروردین ماه امسال، ۲۱ مورد حکم قطعی به مساحت ۵۴ هکتار در کل کشور اجرا شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش مؤثر یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در مبارزه با زمین‌خواری در کشور، افزود: نیروهای یگان حفاظت در همه استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند و عملکرد این نیروها بیشتر جنبه پیشگیرانه دارد.

کد خبر 6087709 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی در سراسر کشور
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • دو روایت متفاوت ضدانقلاب از یک حادثه
  • کشف فلزیاب از متخلفان در بختگان
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • کشف فلزیاب از متخلفان در شهرستان فارس
  • کشف یک هزار و ۷۶۰ سکه فلزی تاریخی از منزل یک روستایی در مراغه