Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان در این جشنواره در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلای اسلامی گفت :ملت شهید پرور ایران اسلامی خودشان را برای برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده می کنند. 

 سردار ترابی، افزود: دشمنان از اینکه نتوانستند در این چند ساله جلوی روند روبه رشد انقلاب ما را بگیرند ناراحتند وبنا دارند با جنگ اقتصادی ملت ما را تحت فشار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان افزود :ملت انقلابی و یا بصیرت ایران این بارهم دشمنان را در هدفشان ناکام خواهند کرد .

  در پایان این جشنوار از ۳۰ نفر از بسیجی های برتر حوزه ها. پایگاها و ردههای مقاومت سپاه بندر لنگه تقدیر شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی

جانشین فرمانده کل سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار،سردار فدوی امروز در نشست دانشگاهیان حکیم سبزواری که به‌منظور بررسی ابعاد و پیامد‌های عملیات وعده صادق در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد، اظهارداشت: همه توانمندی‌ های آمریکا، انگلیس، فرانسه پای کار آمدند؛ تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه رسد، اما با انجام عملیات همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد.

وی افزود: در عملیات وعده صادق در واقع ما با هم پیمانان رژیم منحوس اسرائیل یعنی آمریکا، انگلیس و فرانسه روبرو بودیم و  توانستیم  قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در دنیا نمایان کنیم؛ این عملیات انتقامی، نه اقدامی مخفیانه که حرکتی بسیار آشکار و علنی بود که چند ساعت پیش از آن، یعنی از زمان شلیک موشک و ارسال پهپادها، همه دنیا از قصد ما خبردار شدند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین عامل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق نه موشک‌ها و امکانات نظامی، بلکه اراده و قدرتی بود که ریشه در انقلاب اسلامی دارد و همین اراده منبعث از انقلاب اسلامی است که تصمیم می‌گیرد در برابر همه دنیای کفر و استکبار بایستد.

جانشین فرمانده کل سپاه  تاکیدکرد: خون سردار شهید محمدرضا زاهدی برای جبهه حق با برکت بوده و موجب سرافکندگی و شکست جبهه باطل شد؛ همه توانمندی‌‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه پای کار آمدند تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه برسد، اما به لطف خدا و خودباوری سربازان اسلام عظمت بزرگی در دنیا برای ایران آفریده شد.

سردار فدوی ادامه داد: در طول 8 سال دفاع مقدس آمریکا بار‌ها به‌طور مستقیم با ما مقابله کرد اما  اتصال انقلاب اسلامی ایران به اراده خداوند که وعده پیروزی حق بر باطل را داده است باعث شد استکبار جهانی در حوادثی مانند صحرای طبس خوار و ذلیل شود.

وی خاطرنشان کرد: در طول دوران دفاع مقدس  حدود 40 هزار نفر از پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند؛ این شهادت سبب شد قدرت بی نظیری به سپاه پاسداران بخشیده شود و پیروز میدان‌های نبرد حق علیه باطل باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه گفت: اکثر مردم جهان علیه این ظلم و وحشی گری علیه رژیم صهیونسیتی و حامیانش در گوشه و کنار جهان تظاهرات کرده اند و وعده خدا در مورد فلسطین که همان آزادی قدس شریف است محقق می‌شود.

سردار فدوی با بیان اینکه مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی ما هم آمده است،‌ گفت: در بیش از 92 درصد کشورهای دنیا علیه صهیونیست ها و آمریکا تظاهرات کردند و این حرکت انقلاب اسلامی است که در کل عالم ادامه می یابد تا به ظهور ختم شود.

وی با عنوان اینکه توانمندی‌های مادی و دنیایی جبهه باطل تناسبی با جبهه حق ندارد و آنان توانایی‌های بیشتری دارند افزود: دشمن در تقابل با جبهه حق پیروز نبوده است چرا که خداوند وعده داده و ضمانت کرده است که همیشه حزب خدا پیروز بوده و شکست از آن حزب شیطان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ستون پنجم دشمن علاوه بر جبهه نظامی در ابعاد دیگر جامعه همچون فرهنگی و اقتصادی حضور دارد و باید با هوشیاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همه دلسوزان نظام نقشه شوم آن‌ ها به خصوص در حوزه اقتصادی نقش بر آب شود.

جانشین فرمانده سپاه در پاسخ به پرسشی در مورد احتمال ورود این نیرو به صنعت خودروسازی، گفت: سپاه تکلیف مدار است و بر این اساس خود تکلیف خود را مشخص نمی کند، بلکه زیر نظر مستقیم ولی فقیه عمل می کند و هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می کند.

گفتنی است؛نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه حکیم سبزواری اهداء شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان