Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@02:07:01 GMT

کشف 4 انبار بزرگ احتکار در زاهدان

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۸۷۴۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ،روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت:  سازمان اطلاعات سپاه استان با استفاده از اخبار و اطلاعات مردمی  موفق به کشف این چهار انبار شد.

روابط عمومی سپاه سلمان استان افزود: پاسداران گمنام امام زمان سازمان اطلاعات استان در این اقدام ، 3 هزار بطری آب معدنی از یک منزل در بازار رسولی، تعدادی پکیج، شوفاژ و ابزار و آلات مرتبط از انباری دیگر و مقدار زیادی مواد غذایی شامل روغن، برنج، حبوبات، رب گوجه و نوشابه و همچنین مقدر زیادی شوینده و لاستیک ماشین از دو انبار دیگر ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان اطلاعات سپاه استان اعلام کرد: انبار مواد غذایی و شوینده متعلق به اتباع بیگانه ای است که مجوز اقامت را هم ندارند، که پاسداران گمنام امام زمان این افراد را تحویل مراجع قضایی دادند.

در این خبر امده است :  در این اقدام مقداری مواد مخدر ناس، پان و روغن های خارجی فاقد استاندارد نیز کشف شد.

بازرسان سازمان اطلاعات سپاه استان ارزش ریالی لاستیک های احتکاری را 5 میلیارد ریال اعلام کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کشف و ضبط کالاهای احتکار شده سیستان و بلوچستان زاهدان سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: با اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان فیروزه بیش از ۲۸۶۱ بازدید بهداشتی توسط بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط در سطح شهرستان صورت گرفت که با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، ۶۶۵ مورد بازرسی از مساجد و اماکن متبرکه فیروزه انجام شده است.

محبوبه مهماندوست افزود: در این ایام برای متصدیان مراکز و اماکن غیر بهداشتی ۳۲۵ مورد اخطاریه کتبی صادر شده که ۱۰۹ مورد به دلیل عدم رفع نواقص اعلام شده به مراجع قضایی و سازمان‌های مسئول معرفی شده اند که ۱۱ مورد آن پلمب شدند.

وی گفت: در این طرح بازرسیان بهداشتی هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم کردند ، ۱۰۸۵ مورد بازدید سنجش پرتابل مواد غذایی و هزار و ۸۹۴ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی، ۱۳۹ مورد نمونه برداری آب آشامیدنی، ۲۸ مورد نمونه گیری مواد غذایی انجام دادند.

دیگر خبرها

  • رژیم‌های سم‌زدایی از بدن؛ دروغ یا واقعیت؟
  • کشف ۵۲۳ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری غیر مجاز در اصفهان
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • مواد غذایی‌ای که به کاهش التهاب معده کمک می‌کنند
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • جمع آوری هزار و ۷۹۵ کیلو گرم مواد غذایی غیر بهداشتی در فیروزه
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی