Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-19@08:00:17 GMT

داستان عجیب مرگ یک راهبه جوان در رومانی

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۸۸۵۴

داستان عجیب مرگ یک راهبه جوان در رومانی

خبرگزاری میزان- فیلم راهبه روایتی ترسناک از داستان مرگی عجیب در یک کلیسا است. یک کشیش توسط واتیکان برای بررسی مرگ یک راهبه جوان به رومانی فرستاده می شود اما مشخص می شود که این مرگ طبیعی نبوده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "راهبه" به کارگردانی "کورین هاردی" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز توسط برادران وارنر آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم روایتی ترسناک از داستان مرگی عجیب در یک کلیسا است. یک کشیش توسط واتیکان برای بررسی مرگ یک راهبه جوان به رومانی فرستاده می شود اما مشخص می شود که این مرگ طبیعی نبوده است.

نگارش فیلم‌نامه اثر ترسناک "راهبه" را "گری دوبرمن" بر پایهٔ داستانی از دوبرمن و جیمز وان بر عهده داشته و کمپانی "نیو لاین سینما" ساخت این اثر را انجام داده است.

این فیلم اسپین‌آف از فیلم احضار ۲ است و پنجمین فیلم در مجموعه فیلم‌های احضار محسوب می‌شود. فیلم احضار از جمله ترسناک ترین آثار سینمایی هالیوود طی سالهای گذشته ست.

احضار فیلمی فراطبیعی ترسناک، محصول سال ۲۰۱۶ آمریکا به کارگردانی جیمز وان است. این فیلم دنبالهٔ فیلم ترسناک احضار می‌باشد که در ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۳ اکران شده بود.

پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا یکبار دیگر نقش دو متخصص مسائل ناشناخته به نام‌های اِد و لورِن وارن (بر اساس واقعیتی نقل شده از همین زوج) را ایفا می‌کنند. احضار ۲ در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ توسط برادران وارنر اکران شد.

تیسا فارمیگا، دمیان بیچیر، شارلوت هوپ، اما اپلتون، سندرا روسک، مارک استیگر، سیمون ری، بونی آرونز و بانی آرونز بازیگرانی هستند که در فیلم راهبه به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوبا کاردار آمریکا را احضار کرد

کوبا با متهم کردن ایالات متحده در رابطه با تظاهرات اخیر در اعتراض به مشکلات اقتصادی، کاردار سفارت ایالات متحده در این جزیره منطقه کارائیب را روز دوشنبه احضار کرد.

به گزارش ایسنا، «کارلوس فرناندز» معاون وزیر امور خارجه کوبا رسما با احضار «بنجامین زیف» کاردار آمریکا در کوبا، قاطعانه رفتار مداخله‌جویانه دولت آمریکا و سفارت آن در داخل کوبا را محکوم کرد و مراتب اعتراض دولت هاوانا ابلاغ شد.

وزارت خارجه کوبا در صفحه شبکه اجتماعی ایکس عنوان کرد مسئولیت مستقیم دولت آمریکا در مواجهه با وضعیت اقتصادی دشواری که کوبا در حال حاضر از آن عبور می‌کند و به طور خاص در مواجهه با کمبودها و مشکلاتی که مردم هر روز با افسردگی و کمبود منابع با آن مواجه هستند و فشار و تأثیر محاصره اقتصادی که برای از بین بردن ظرفیت اقتصادی کشور طراحی شده است، به وضوح دیده می‌شود.

به گزارش راشا تودی، تظاهرات بی‌سابقه‌ای روز یکشنبه در حالی در کوبا برگزار شد که کمبود مواد غذایی و قطعی برق برای ساعت‌ها ادامه داشت. «میگل دیاز کانل» رئیس‌جمهور کوبا، آمریکا را به تلاش برای سرنگونی دولتش متهم کرده است.

رئیس‌جمهور کوبا در این رابطه گفت: «سیاستمداران و شبکه‌های تروریستی از فلوریدا جنوبی متحد شده‌اند تا خیابان‌های کوبا را با پیام‌های مداخله‌جویانه و فراخوان‌ها برای هرج و مرج ملتهب کنند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کوبا کاردار آمریکا را احضار کرد
  • رومانی، بزرگترین پایگاه ناتو در اروپا را می‌سازد
  • ساخت بزرگترین پایگاه نظامی ناتو در نزدیکی روسیه
  • افغانستان کاردار پاکستان را احضار کرد
  • ناتو بزرگترین پایگاه اروپایی خود را در مرز اوکراین می‌سازد
  • عجیب‌ترین فتواهایی که در ماه رمضان صادر شده است
  • استارت رییس جوان والیبال با تناقض‌گویی؛ جملات عجیب تقوی، جوگیری یا سیاه‌بازی؟/ فرار مسبب وضع موجود از کارنامه فاجعه‌بار
  • خرابکاری فاجعه‌بار زن جوان حین رانندگی
  • ستاره‌های ایرانی صدر رومانی را تصرف کردند
  • آپدیت عجیب ارتش روسیه روی پهپاد شاهد، این پرنده را ترسناک‌تر کرده است (+عکس)