Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@17:42:31 GMT

عکس/ ماهی فروش شیاد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۸۹۱۲

بعد از انتشار گسترده تصاویری از یک ماهی‌فروشی در کویت که برای تازه‌تر نشان‌دادن ماهی‌هایش به آنها چشم پلاستیکی می‌چسباند، این فروشگاه تعطیل شده است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی برجام بازی های آسیایی جالب و دیدنی کاسب کلاه برداری کویت ماهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان متولد این ماه‌ها از نظر عاطفی به شدت وابسته هستند!

زی‌سان: در رقص کیهانی ستارگان، هر ماه ویژگی‌های متمایزی دارد. عشق، به عنوان نیرویی آسمانی که همه ما را به هم پیوند می‌دهد، به طرق مختلف ظاهر می‌شود.

به گزارش زی‌سان، امروز، بیایید قلمرو جذاب طالع بینی را بررسی کنیم و ۵ زن را که اغلب به عنوان «وابسته به شریک زندگی از نظر عاطفی» شناخته می‌شوند، مشخص کنیم. 

متولد تیر

تیر که توسط ماه اداره می‌شود، به دلیل عمق عاطفی خود شناخته شده است. زنان متولد شده در این ماه، پرورش دهندگان طبیعی هستند و به ارتباطات عاطفی بیش از هر چیز دیگر اهمیت می‌دهند. در حالی که وابستگی آن‌ها ممکن است شدید تلقی شود، از تمایل واقعی برای یک پیوند عاطفی عمیق ناشی می‌شود. اگر متوجه شدید که جذب یک زن تیرماهی شده اید، برای اقیانوسی از احساسات آماده باشید.

بیشتر بخوانید خصوصیات دی ماهی چیست؟ | متولدین دی (copricorn) بخوانند! خصوصیات اردیبهشتی ها (Taurus) را بخوانید خصوصیات متولدین خرداد (Gemini) | خرداد ماهی پرشورِ دو چهره خصوصیات اسفند ماهی ها (Pisces) چیست؟

متولد اسفند

اسفندماهی‌ها که توسط نپتون اداره می‌شوند، رویاپرداز ماه‌های سال است. زنان متولد شده در این ماه، رمانتیک‌های ناامید هستند و به دنبال یک ارتباط روحی عمیق هستند. وابستگی آن‌ها از میل به ادغام رویا‌های خود با واقعیت ناشی می‌شود و داستان عاشقانه‌ای را ایجاد می‌کنند که فراتر از حد معمول است. اگر مجذوب یک زن اسفندماهی شده اید، برای یک رابطه عاشقانه با رنگ‌های رویایی آماده شوید.

متولد آبان

آبان که توسط پلوتون هدایت می‌شود، به تمام جنبه‌های زندگی، به‌ویژه عشق، شدت می‌دهد. زنان متولد شده در این ماه، پرشور هستند و خواهان یک ارتباط عمیق و دگرگون کننده هستند. وابستگی آن‌ها جلوه‌ای از تعهد تزلزل ناپذیر آنهاست. اگر یک زن آبان ماهی توجه شما را جلب کرده، خود را برای عشقی شعله‌ور و سوزان آماده کنید.

متولد اردیبهشت

متولد اردیبهشت که توسط سیاره زهره اداره می‌شود مترادف با ثبات و فداکاری است. زنان متولد شده در این ماه به شدت وفادار هستند و خواهان یک رابطه امن و پایدار هستند. در حالی که وابستگی آن‌ها ممکن است با مالکیت و کنترل اشتباه گرفته شود، اما این گواهی بر تعهد آنهاست. اگر یک زن اردیبهشت وارد زندگی شما شده است، برای عشقی آماده باشید که در برابر زمان مقاومت کند. 

متولد مهر

متولد مهر که توسط زهره اداره می‌شود، به دنبال هماهنگی در روابط است. زنانی که در این ماه به دنیا می‌آیند جذاب هستند و برای همنشینی ارزش قائل هستند. وابستگی آن‌ها ناشی از ترس از عدم تعادل و میل به یک ارتباط هماهنگ است. اگر یک زن مهرماهی قلب شما را تسخیر کرده، زیبایی رابطه‌ای را که در آن تعادل حاکم است، در آغوش بگیرید.

tags # طالع بینی ، شخصیت شناسی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • هشدار مهم دامپزشکی درباره ماهی قرمز
  • پرورش 100 تن ماهی تیلاپیا در یک کارخانه ویتنامی (فیلم)
  • کباب کردن ماهی قزل آلا توسط آشپز مشهور آذربایجانی (فیلم)
  • (ویدئو) کباب کردن ماهی شکم پر به سبک آشپز اماراتی!
  • کشف ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز
  • زنان متولد این ماه‌ها از نظر عاطفی به شدت وابسته هستند!
  • آبزیان حرام گوشت در بوشهر معدوم سازی شدند
  • آبزیان حرام گوشت در شهرستان بوشهر معدوم سازی شد
  • (ویدئو) غذای خیابانی مشهور در هند؛ از واویشکای مرغ و ماهی تا املت و شیرینی
  • چرا ماهی فروش کانادایی به مهاجر ایرانی ماهی عید نفروخت؟ (فیلم)