Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@16:16:33 GMT

سپاسگزاری دایم سایپا از «بازدید کننده گرامی»!

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۸۹۹۱

در حالی که از سوی شرکت خودروسازی سایپا اعلام شد از ساعت 10 صبح امروز ثبت نام بیش از 50 هزار خودرو به صورت اینترنتی آغاز می شود اما تلاش ها برای ثبت نام متقاضیان با مشکلاتی همراه است.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام این شرکت در این طرح محصولات خانواده پراید، تیبا، ساینا و وانت نیسان با قیمت زمان تحویل خودرو، عرضه خواهند شد اما متقاضیان ظاهرا با مشکلاتی در این راه مواجه‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار ایسنا با حضور در یکی از نمایندگی‌ها شاهد حضور متقاضیانی بود که از مشکلات سایت ثبت‌نام و عدم نمایش صفحه خرید یا قطعی آن در حین انجام ثبت‌نام گلایه کردند.

در حال حاضر از ساعتی پیش این طرح فروش که صرفاً به صورت اینترنتی است آغاز شده اما ظرف یک دقیقه از باز شدن سایت سقف فروش مرحله‌ای بخشی از محصولات سایپا به اتمام رسید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که هیچ‌یک از متقاضیان خرید این خودروها، نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و شرکت سایپا اعلام کرده متقاضیان در مرحله بعدی می‌توانند نسبت به خرید اینترنتی خود اقدام کنند.

بر همین اساس در جدیدترین اطلاعیه نیز در این سایت مرحله بعدی پذیرش ساعت 12:15 اعلام شده است. در این نوشتار آمده است: "بازدیدکننده گرامی به دلیل حجم بالای مراجعات، مرحله بعدی پذیرش راس ساعت 12:15 انجام خواهد شد. از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم."

اما بازهم مراجعه به سایت نشان می‌دهد که سایت پذیرنده خارج از دسترس است و متقاضیان نمی‌توانند برای خرید اقدام کنند

ادعای هجوم ۶میلیون‌نفری به سایت سایپا

به گزارش تسنیم شرکت خودروسازی سایپا در رابطه با فروش اینترنتی تعدادی از محصولات سایپا که از صبح امروز آغاز شده است اعلام کرد، "از همان دقایق نخست آغاز فروش خودرو در این طرح تا این لحظه حدود 6 میلیون نفر سایت را مشاهده کرده‌اند و در آنِ واحد 700 هزار نفر خواستار ورود به سایت برای ثبت شده‌اند که ثبت‌نام این میزان تقاضا اصلاً امکان‌پذیر نیست".

شرکت سایپا در ادامه اعلام کرد، "برای مدیریت ثبت‌نام متقاضیان، فروش به‌صورت مرحله‌ای شده است به‌نحوی که سایت هر 15 دقیقه 10 ثانیه باز می‌شود تا آن دسته از افرادی که در سایت حضور دارند امکان ثبت‌نام پیدا کنند. این روال تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. از مردم تقاضا می‌کنیم برای ثبت‌نام صبر داشته و به سایت هجوم نیاورند".

براساس شرایط اعلام شده کسانی که در ۱۸ ماه گذشته از این شرکت اقدام به خرید خودرو کرده‌اند امکان خرید در این طرح را نخواهند داشت.

همچنین هر کد ملی تنها امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو را داشته و برای جلوگیری از واسطه‌گری خودروهای مذکور فاقد امکان صلح و انتقال به غیر است . ثبت‌نام برای افراد زیر ۱۸ سال نیز در این طرح امکان‌پذیر نخواهد بود.

شرکت خودروسازی سایپا در این مرحله 50 هزار خودرو شامل محصولات خانواده سایپا 131، 132، 151 به‌همراه تیبا، ساینا و وانت نیسان را پیش‌فروش می‌کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید صادقی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید علیرضا فخاری، استاندار تهران از ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی «ایران اکسپو ۲۰۲۴» و واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مفتخر شدیم که امروز در خدمت استاندار تهران بودیم و ایشان از غرفه شرکت شهرک های صنعتی استان تهران بازدید کردند.

صادقی حضور شهرک های صنعتی استان تهران در این نمایشگاه را متفاوت از سال های دیگر دانست و گفت: امسال برای حضور تعدادی از واحدهای صنعتی یک پاویون اختصاصی در نظر گرفتیم و با توجه به اینکه نمایشگاه در سالن های مختلف در رشته صنعت های خاص برگزار می شود، ما در سالن ۳۸ و در رشته صنعت ساختمان حضور پیدا کردیم.

وی در ادامه به بازدید استاندار تهران از ۱۰ شرکت فعال در حوزه صادرات و مستقر در نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» اشاره و عنوان کرد: ایشان در این بازدید از میزان توانمندی، صادرات و مشکلات این واحدها مطلع شدند، که انشالله با پپگیری های لازم در حوزه رفع موانع شاهد حل معضلات و افزایش میزان صادرات خواهیم بود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران برپایی نمایشگاه توانمندی های صادراتی را فرصت خوبی برای توسعه روابط اقتصادی و سیاسی بین کشورها اعلام کرد و افزود: با وجود تمام محدودیت هایی که در دنیا برای ایران ایجاد کرده اند، خوشبختانه شاهد تلاش همه صنعتگران، کارگران، کارآفرینان، جوانان و دانشمندان هستیم که روز به روز به دانش تولیدی ما افزوده شده و دنیا نمی تواند چشمش را بر تولیدات با کیفیت و بادوام ایرانی ببندد.

صادقی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۱۶ هیات تجاری در پاویون شرکت شهرک های صنعتی استان تهران حضور پیدا کردند، گفت: بسیاری از جلسات توسعه بازار برگزار شد و به نظر می رسد که پس از پایان نمایشگاه بتوانیم گزارش خوبی از انعقاد تفاهمنامه و قراردادهای همکاری و فروش محصولات را اعلام و افزایش صادرات محصولات تولیدی کشور با اولویت تهران را داشته باشیم.

کد خبر 6092487

دیگر خبرها

  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه