Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@20:04:41 GMT

هجوم ۶میلیون‌نفری به سایت سایپا

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۷۹۰۳۳

هجوم ۶میلیون‌نفری به سایت سایپا

رویداد۲۴ شرکت خودروسازی سایپا در رابطه با فروش اینترنتی تعدادی از محصولات سایپا که از صبح امروز آغاز شده است اعلام کرد، "از همان دقایق نخست آغاز فروش خودرو در این طرح تا این لحظه حدود 6 میلیون نفر سایت را مشاهده کرده‌اند و در آنِ واحد 700 هزار نفر خواستار ورود به سایت برای ثبت شده‌اند که ثبت‌نام این میزان تقاضا اصلاً امکان‌پذیر نیست".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرکت سایپا در ادامه اعلام کرد، "برای مدیریت ثبت‌نام متقاضیان، فروش به‌صورت مرحله‌ای شده است به‌نحوی که سایت هر 15 دقیقه 10 ثانیه باز می‌شود تا آن دسته از افرادی که در سایت حضور دارند امکان ثبت‌نام پیدا کنند. این روال تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. از مردم تقاضا می‌کنیم برای ثبت‌نام صبر داشته و به سایت هجوم نیاورند".

شرکت خودروسازی سایپا در این مرحله 50 هزار خودرو شامل محصولات خانواده سایپا 131، 132، 151 به‌همراه تیبا، ساینا و وانت نیسان را پیش‌فروش می‌کند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 رویداد24 سایت سایپا فروش پراید خودروسازی سایپا فروش اینترنتی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان

استاندار کردستان، گفت: سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی استان اختصاص یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ از ظهر امروز در مراسم جهانی روز کارگر که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، با تبریک روز و هفته کارگر، اظهار داشت: جامعه کارگری، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و کارفرمایان  در کنار هم اقتصاد مملکت را به حرکت در می‌آوردند و در استان نیز عمده کار و زحمات این حوزه بر  دوش این قشر زحمت‌کش است.

وی با بیان اینکه استان‌های غرب کشور از جمله کردستان از مشکلات مزمن زنج می‌برند، گفت: امیدواریم که کم و کاستی‌ها با وجود نیروهای توانمند کردستانی در کشور برطرف شود.

استاندار کردستان با اشاره به مشکل بیمه کارگران، افزود: بر اساس اعلام مدیرکل تامین اجتماعی، خوشبختانه سهمیه 300 نفری برای برخورداری کارگران ساختمانی کردستان از بیمه اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم که مشکل بیمه سایر کارگران شاختمانی استان برطرف شود.

زارعی‌کوشا بیان کرد: کارگران نقش‌آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی به شمار می‌روند که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر زحمت‌کش کارگر بر هیچ کسی پوشیده نیست، در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر عزیز می‌توانند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت کشور گام بردارند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا