Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کارشناس فوتبال تبريز، گفت: در اين سال‌هاي هيچ توجهي به تيم‌هاي پايه نشده و امسال هم تراکتورسازي به طور کامل مصرف گرا شده است.
قادر رحيم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد عملکرد تراکتورسازي در 6 هفته گذشته، گفت: ارزيابي فني تراکتورسازي در 6 هفته گذشته نشان مي‌دهد که روند تيم رو به جلو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر تيم‌ها عملکرد سينوسي دارند اما تراکتورسازي به سمت بالا حرکت مي‌کند و اين وقفه ليگ هم مي‌تواند به آنها کمک بيشتري کند.
وي در مورد انتقاداتي که از شرايط خط دفاع تراکتورسازي مي‌شود، عنوان کرد: در هفته‌هاي ابتدايي همه عناصر دفاعي بازيکنان تازه وارد بودند. تيم با سه دفاع بازي مي‌کرد و نا هماهنگي وجود داشت. البته به نظر من سيستم بازي تراکتورسازي دفاع سه نفره نبود بلکه دو بازيکن پيستون راست و چپ عقب مي‌آمدند و دفاع چپ و راست مي‌شدند. تراکتورسازي با دفاع 5 نفره عملکرد خوبي نداشت اما به تدريج رو به دفاع 4 نفره خطي آورد و اشتباهات نسبت به هفته‌هاي ابتدايي کمتر شده است.
کارشناس فوتبال تبريز در مورد بازيکنان اسم و رسم داري که جذب اين تيم شدند، خاطرنشان کرد: روندي که الان تراکتورسازي در پيش گرفته مثل تيغ دو لبه است. اين مسئله از هر جهت مي‌تواند خطرساز باشد. جذب بازيکنان و ستاره‌هاي مطرح مي‌تواند بالانس شخصيتي تيم را بالا ببرد اما حضور ستاره‌هاي بيشتر در يک تيم نياز به انرژي بسيار زيادي براي کنار هم نگه داشتن اين بازيکنان و حفظ آرامش تيم دارد. در اين شرايط احتمال آزاد شدن اين انرژي هست و ممکن است شرايطي پيش بيايد که اين بازيکنان نتوانند کنار يکديگر کار کنند. بايد مديريت قوي براي کنترل اين شرايط داشت.
پيشکسوت تراکتورسازي در مورد اينکه برخي مي‌گويند احتمال تکرار تجربه استيل آذين در تراکتورسازي وجود دارد، گفت: فکر نمي‌کنم تجربه استيل آذين در تراکتورسازي پيش بيايد. کادرفني تيم شناخت فرهنگي و کلي روي بازيکنان ندارد. جان توشک همه را به يک چشم مي‌بيند. فکر مي‌کنم جان توشاک مديريتي داشته باشد که اين ستاره‌ها بتوانند کنار يکديگر قرار بگيرند و توجه زيادي به چند بازيکن خاص نداشته باشد. فکر مي‌کنم تجربه استيل آذين تکرار نشود و تيم قدرتمندي تشکيل شود.
رحيم زاده در مورد اينکه برخي انتقاد مي‌کنند و مي‌گويند چرا توجه کافي به تيم‌هاي پايه نمي‌شود، گفـت: نگاه تمام مديران سابق نگاه زير صفر به تيم‌هاي پايه داشتند و هيچ ديدگاهي نسبت به تيم‌هاي پايه نداشتند. اين يک آژير خطر است. هيچ پشتوانه‌اي براي تيم اصلي نيست. تراکتورسازي امسال کاملا مصرف‌گرا شده است و توليدي ندارد. اگر اين روند ادامه پيدا کند جدا از بالا رفتن شخصيت تيم با جذب بازيکنان بزرگ روند پرورش بازيکنان و ساختار آکادمي دچار مشکل خواهد شد.
وي در مورد جدايي بازيکناني مثل هري فورستر، يوسف سيدي و احتمال رفتن محمد اهل شاخه، اظهار داشت: فورستر در هفته‌هاي اول جواب نداد. با توجه به اينکه مديريت کلان هر دو تيم ماشين سازي و تراکتورسازي بر عهده محمدرضا زنوزي است او ديد با توجه به اينکه فورستر در تراکتورسازي کارايي ندارد او را به ماشين سازي فرستاد. وضعيت اهل شاخه هم همينطور است. او از لحاظ فني پائين‌تر از حد انتظار نشان داد و هم احتمالا اين راه را طي خواهد کرد.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند

سرمربی پاری سن ژرمن از آمادگی بالا و انگیزه زیاد تیمش برای دیدار با دورتموند خبر داد. 

طرفداری | در جریان دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند به میزبانی استادیوم پارک دو پرنس مقابل هم قرار می گیرند. بازی رفت با نتیجه 0-1 به سود دورتموند تمام شد و پاریسی ها با انگیزه انتقام و مقابل چشم تماشاگران خودشان پا به این بازی می گذارند. 

لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش و انگیزه های آن صحبت کرد. 

باید آمادگی این را داشته باشید که گاهی اوقات همه چیز به سود شما پیش نرود؛ به نظرم این ذهنیت بی نقصی برای مواجه شدن با همه اتفاقات زندگی است. اجازه ندهید آنها روی شما تأثیر بگذارند، یا تاثیر آن را به حداقل برسانید. برای بازی فردا و در مواجهه با هر وضعیتی که برای آن آماده نیستیم، همه تلاش خودمان را انجام خواهیم داد. 

 زندگی جریان دارد

بدترین اتفاق ممکن چه می تواند باشد؟ در هر صورت فردا در پاریس خورشید طلوع خواهد کرد، زندگی ادامه خواهد داشت. ما به عنوان ورزشکار حتی اگر لیاقت نداشته باشد، رقیب خود را تشویق خواهیم کرد. بلند می شویم و دوباره تلاش می کنم. این یعنی هدف. 

 بهترین بازیکنان باید در بهترین موقعیت صاحب توپ شوند

شرایط هر مسابقه کاملاً متفاوت است. گاهی اوقات، حریف عقب نشینی می کند و فضای بیشتری بین خطوط وجود دارد و بازیکنان می توانند بیشتر در حملات شرکت کنند. زمان هایی مانند دیدار رفت وجود دارد که آنها ما را تحت فشار قرار می دهند، به موقع عقب نشینی می کنند و بین خطوط و پشت سر ما فضا به وجود می آید. هدف ما این است که بهترین بازیکنانمان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.

 مهاجمان باید جای درست توپ را لمس کند

اما مطمئناً، اگر حریف پرس کند، فضا به وجود می آید. نمی خواهم مهاجم به جای مدافع توپ را لمس کند. من می خواهم مهاجم در جای درست لمس توپ داشته باشد. می دانم که شما می خواهید در مورد کیلیان صحبت کنید، و من عادت دارم در مورد او صحبت کنم، فکر می کنم هدف ما این است که به دنبال بهترین نسخه از بازیکنان خود باشیم. او اگر در پست مهاجم نوک بازی کند، حریف تلاش خواهد کرد تا لمس توپ های او در میانه زمین باشد. 

 همه باید دفاع کنند

ما همیشه یک هدف مشترک داریم: رساندن توپ به مهاجمان در بهترین شرایط. به مهاجمان می گوییم کمتر توپ ها را به سمت عقب زمین حمل کنند. این یک تفکر آموزشی برای مربیان است. همه ما یک تیم هستیم و در هر ارکستری، هر هنرمندی یک ساز می زنند. در فوتبال هم همینطور است. حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند، این اتفاق برای مهاجمان و مدافعان رخ می دهد. سایر بازیکنان هم حتی اگر در دفاع کردن بسیار خوب باشند، باید در حملات به تیم کمک کنند. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس