Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

باز شدن سایت خودروسازان به منظور پیش‌فروش محصولات آن‌ها پس از یک وقفه نه چندان طولانی، امروز با حواشی زیادی مطرح شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، به دلیل حضور یک‌‌باره تعدادزیادی از متقاضیان به سایت خرید گروه خودروسازی سایپا و عدم گنجایش این سایت، کاربران با مشکلات زیادی مواجه شدند که عدم کفاف بسته اینترنتی تنها یکی از مصادیق آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کاربران در این‌باره در شبکه‌های اجتماعی نوشت: سرعت اینترنت با حجم 16 مگابات تکافوی ورود به سایت فروش سایپا را نکرد و در کمتر از سه دقیقه سایت بسته شد و زمان کافی در اختیار من نبود تا درخواست خود در این زمینه را ثبت کنم.

براساس این گزارش، یکی دیگر از متقاضیان خرید با نگاهی مشکوک به ثبت درخواست در سایت سایپا عنوان کرد: اگر کسی موفق به ثبت درخواست خود در سایت سایپا شد با ارسال عکس ما را از ادامه کار مطمئن کند زیرا این نوع ثبت‌نام مشکوک به نظر می‌رسد.

وی ادامه می‌دهد: چه کسی توانسته در کمتر از 20 ثانیه اطلاعات فردی و درخواست خرید خودرو خود را ثبت کند که ما دومین نفر باشیم. به نظر این کار گروه خودرو سازی سایپا سرکار گذاشتن تعداد زیادی از متقاضیان خرید خودرو است.

ان گزارش حاکی از آن است که، بنا به گفته برخی از کاربران بسیاری از خریداران ساعتی پیش از باز شدن سایت در انتظار بوده‌اند که تا این ساعت موفق به ثبت درخواست خود نشده‌اند.

اعظم زندیه خبرنگار

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سایپا پیش فروش خودرو گرانی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و تراکتور به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و تراکتور در سامانه رسمی باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و تراکتور سامانه فروش، بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و تراکتور

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و تراکتور

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و تراکتور را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748954

دیگر خبرها

  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات
  • حواله علی پی