Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، مجموعه کتاب‌های روانشاد دکتر محمد دانش‌پژوه؛ پزشک وارسته و حاذق بیمارستان دی و فرزند روانشاد محمد تقی دانش‌پژوه (آملی)، صد و چهل و پنجمین مجموعه‌ای است که به مرکز دایرة‌المعارف بزرگ اسلامی(تهران) اهدا می‌شود

این مجموعه درخور توجه بنا بر وصیت مرحوم دکتر محمد دانش‌پژوه، در کنار گنجینه گرانقدر استاد ایرج افشار قرار خواهد گرفت و این احساس اخلاقی و انسانی به پاس و یاد دوستی صمیمانه شخص وی و دوستی دیرینه پدرش محمدتقی دانش‌پژوه با ایرج افشار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز دایرةالمعارف بزرگ اسلامی در پی این اقدام از پروانه قوامی؛ همسر مرحوم دانش‌پژوه و پیش‌نماززاده از منسوبین این خاندان مراتب سپاسگزاری خود را اعلام کرد.

 انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن مرکز دایرة المعارف بزرگ اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد

دکتر سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر اظهار کرد: هفته گذشته، پسر ۱۲ ساله و اهل خرمشهر در اثر تشنج و ایست قلبی تنفسی در بیمارستان ولیعصر(عج) بستری شد.

وی اضافه کرد: با وجود تلاش کادر بیمارستان برای بازگرداندن پسر یادشده به زندگی، در نهایت مرگ مغزی او توسط کمیته مرگ و میر بیمارستان تایید و بعد از جلب رضایت خانواده ایشان، بیمار برای اهدای عضو به مرکز استان اعزام شد.

دکتر حسینی تصریح کرد: ۲ کلیه بیمار به بیماران خوزستانی نیازمند به اهدا داده شد.

وی افزود: کلیه‌های این فرد به یک آقای ۲۷ساله و خانمی ۲۴ساله اهدا شد.

خبرنگار:نسترن ریاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227993 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • حامی اقتصاد اسلامی
  • نقش دکتر داودی در پایه ریزی اقتصاد اسلامی
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/ کتاب‌هایی که از نمایشگاه تهران خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • ایرانیان همچنان عاشق کتاب فیزیکی هستند/کتاب‌هایی که از نمایشگاه خریده‌ام به اندازه یک کتابخانه بزرگ است
  • «پرویز داوودی»، به‌مثابه مدیر تراز انقلاب اسلامی
  • اهدای قرآن نفیس به خط نسخ مغربی به کتابخانه رضوی
  • ۲ مجموعه ورزشی بزرگ در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود