Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: طبق توافق با سازمان مدیریت و وزارت تعاون، صف پشت‌نوبتی‌ها در کمیته امداد برداشته می‌شود.

پرویز فتاح صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی توافقی که با دولت، سازمان مدیریت و وزارت تعاون صورت گرفته با توجه به شرایط اقتصادی کشور، صف افراد پشت‌نوبتی در کمیته امداد ظرف دو ماه آینده برداشته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: خوشبختانه در استان مرکزی این مهم تحقق پیدا کرده و به زودی در سطح کشور متقاضی در صف نخواهیم داشت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین از مشارکت خوب مردم و خیرین در کمک به نیازمندان خبر داد و گفت: در پنج ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان کمک مردم و خیرین به کمیته امداد از رشد ۳۷ درصدی برخوردار بوده که باید به خاطر این مردم قدرشناس و زمان‌شناس شکرگزار بود.

فتاح با اشاره به افزایش مستمری‌ها بیان داشت: با همکاری دولت ۱۴ درصد به مستمری‌ها افزوده شده، مابه‌التفاوت سه ماه اول پرداخت شده و با توجه تامین منابع لازم تا پایان سال دغدغه‌ای بابت پرداخت این افزایش صورت گرفته نیست و اگر لازم به تجدید نظر باشد، قابل اقدام است و دغدغه‌ای وجود ندارد.

رئیس کمیته امداد افزود: همچنین طی توافق صورت گرفته با دولت از شهریورماه سبد کالا در مرحله اول برای همه افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی و دایره وسیع‌تر به میزان ۱۱ میلیون نفر پرداخت خواهد شد، امیدواریم با توافق و برنامه‌ریزی دولت بتواند بعد از پایان ماه مهر برای چند دهک اعلام شده که پنج دهک را شامل می‌شود و در فضایی برای کل آحاد جامعه سبد کالایی پرداخت کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کمیته امداد وزارت تعاون شرایط اقتصادی استان مرکزی کمیته امداد امام رشد دولت بهزیستی جامعه استان مرکزی بهزیستی جامعه دولت کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۷۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال شیبه بیان کرد: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات فطریه امسال در مساجد، مصلی‌ها و مراکز نیکوکاری مستقر بودند.

وی گفت: زکات فطریه جمع‌آوری شده به حساب نیازمندان واقعی واریز می‌شود و فطریه در همان محلی که جمع‌آوری شده اهدا خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان، سبد معیشتی، جهیزیه، مسکن و کمک هزینه تحصیلی می‌شود.

کمیته امداد به عنوان دبیرخانه جمع‌آوری زکات فطریه وظیفه ثبت مبالغ پرداخت شده را دارد.

۳۰۰ هزار نفر در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

دیگر خبرها

  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه به طور مستقیم به مردم پرداخت می‌شود
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی اردبیل