Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسابقات تیمی ورزش‌های زورخانه‌ای، مهارت فردی و کشتی پهلوانی نوجوانان کشور صبح امروز ۱۴ شهریورماه به میزبانی شهرستان بیجار آغاز شد.
این پیکار‌ها در رشته‌های تیمی زورخانه‌ای، مهارت‌های فردی شامل چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی در پنج وزن (۵۰-کیلوگرم، ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم، ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم، ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم، ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم) و رشته کشتی پهلوانی در ۵ وزن (۵۰-کیلوگرم، ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم، ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم، ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم، ۸۰ تا ۱۰۰ کیلوگرم) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات طبق قوانین و مقررات فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای برگزار می‌شود و در پایان به نفرات و تیم‌های برتر حکم و مدال قهرمانی اهداء خواهد شد.
مسابقات تیمی ورزش‌های زورخانه‌ای، مهارت فردی و کشتی پهلوانی نوجوانان کشور طی روز‌های ۱۴ تا ۱۶ شهریورماه در سالن دو هزار نفری بیجار می‌شود.
انتهای پیام/م

بیجار، میزبان رقابت‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نوجوانان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای رزمی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان «جام صفوی» تحت عنوان گرامیداشت «رحیم علی آبادی» کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.
این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.
در این رقابت‌های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل