Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمان - ايرنا - مرکز تعميرات خط لوله گاز استان کرمان با حضور جمعي از مسئولان امروز(چهارشنبه) در شهر باغين به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا، مجري طرح تاسيسات زيربنايي و ساختماني شرکت مهندسي و توسعه گاز ايران در آيين افتتاح مرکز تعميرات خط لوله گاز کرمان گفت: اين پروژه در مساحت چهار هکتار با زيربناي 9 هزار متر مربع از اواخر سال 94 آغاز و مدت زمان اجراي آن 30 ماه برآورد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيد مهدي تنکابني با اشاره به تامين مالي مناسب پروژه افزود: اعتبار اين طرح 20 ميليارد تومان مصوب شده که تاکنون 18 ميليارد تومان به آن تخصيص يافته است.
وي تصريح کرد: اين مرکز بر اساس آيين نامه طراحي ساختمان و مباحث پدافند غيرعامل و با بهترين کيفيت و مصالح احداث شده است.
مجري طرح مرکز تعميرات خط لوله گاز استان کرمان گفت: با راه اندازي اين پروژه توسط دولت تدبير و اميد، کيفيت زيرساخت هاي گاز براي مردم کرمان بهبود پيدا مي کند.
مدير منطقه 6 عمليات انتقال شرکت گاز با بيان اينکه در استان کرمان بيشترين مصرف کننده واحدهاي صنعتي هستند گفت: در استان کرمان در سال 96 نسبت به سال 95، 23 درصد افزايش انتقال گاز داشتيم که در مصرف خانگي 13 درصد افزايش را شاهد هستيم.
کرم گودرزي افزود: در پنج ماه اول سال جاري سه ميليارد و 200 ميليون مترمکعب گاز در استان کرمان انتقال داده شده که 2 ميليارد و 200 ميليون براي مصرف صنعتي و 500 ميليون مترمکعب خانگي است.
وي بيان کرد: در استان کرمان يک هزار و 850 کيلومتر خط لوله انتقال گاز وجود دارد که حجم بسيار بزرگي را در برمي گيرد.
مدير منطقه 6 عمليات انتقال شرکت گاز تصريح کرد: چشم انداز ما در بحث انتقال گاز براي استان کرمان نسبت به ساير نقاط کشور با توجه به وجود خطوط انتقال گاز متعدد، خاص است.
وي با اشاره به خط لوله انتقال گاز جيرفت تاکيد کرد: بايد به مراکز کمتر برخوردار جنوب استان کرمان توجه بيشتري داشته باشيم.
گودرزي تصريح کرد: همچنين بايد به خط لوله انتقال گاز به عنوان يک سرمايه ملي به منظور حفظ ارزش هاي مردم نگاه ويژه اي داشت.
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري کرمان گفت: در شرايط فعلي که دشمني ها، تهديدها و تحريم ها برضد کشور وجود دارد، افتتاح اين پروژه ها اميد مردم به نظام و رهبري و دولت را بيشتر مي کند.
حميد ملانوري افزود: نشاط افزايي، اميد آفريني و نگهداري سرمايه هاي اجتماعي براي اعتماد به نظام جمهوري اسلامي لازم است.
وي با اشاره به ظرفيت ها و منابع استان کرمان تصريح کرد: بايد از نعمت گاز به عنوان زير ساخت اصلي در توسعه و پيشرفت استان استفاده کنيم.
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري کرمان گفت: بهره برداري از مرکز تعميرات خط لوله گاز استان کرمان به بهره برداري از نعمت گاز، توسعه پرشتاب اقتصادي و ايجاد امنيت در استان کمک مي کند.
منطقه 6 عمليات انتقال گاز، مسئوليت انتقال ايمن، پايدار، بهره ور و پاک گاز طبيعي به چهار استان پهناور جنوب و جنوب شرق کشور را بر عهده دارد و مرکز بهره برداري خطوط لوله گاز کرمان يکي از 6 مرکز بهره برداري اين منطقه است که با حضور مسئولان استان کرمان و شرکت ملي گاز ايران امروز 14 شهريور ماه به بهره برداري رسيد.
شهر باغين در 25 کيلومتري غرب کرمان قرار دارد.
3029/7437
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر

سال‌ها از تخریب ساختمان اهدای خون مشتاق کرمان می‌گذرد و مردم در حاشیه یکی از مهمترین خیابان‌های شهر با ساختمان نیمه تمامی مواجه هستند که هیچ اقدام مثبتی برای آن انجام نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، پایگاه سابق اهدای خون مشتاق در کرمان در خیابان شریعتی، بین قورخانه و بازار قدمگاه واقع شده بود و از نظر موقعیت جغرافیایی در مرکز شهر و در نزدیکی مراکز مهمی مانند مسجد جامع کرمان، صفه عزاخانه و غیره قرار گرفته است و در زلزله‌هایی که در سال 95 و 96 در کرمان به وقوع پیوست برای این ساختمان مشکلاتی ایجاد کرد و به صلاح دید مهندسان فنی، این ساختمان تخریب شد.

سال‌ها از تخریب این ساختمان می‌گذرد و مردم کرمان در حاشیه یکی از مهمترین خیابان‌های این شهر با ساختمان نیمه تمامی مواجه هستند که نه تنها از نظر بصری چهره شهر را نازیبا کرده و بخشی از پیاده‌رو خیابان اصلی شهر را اشغال کرده، هیچ اقدام مثبتی هم برای آن انجام نمی‌شود.

پروژه احداث ساختمان جدید پایگاه اهدای خون مشتاق کرمان با وجود اهمیت این پروژه و پس از گذشت چیزی در حدود 5 سال از آغاز احداث آن، پیشرفتی زیر 50 درصد دارد و البته مدیرکل انتقال خون استان کرمان امیدوار است که با توجه به اعتباراتی که به این پروژه تخصیص داده شده، به پیشرفت بالای 50 درصد برسد و در سفرهای استانی ریاست جمهوری برای تکمیل آن اقدام شود.

ایرج شکوهی، مدیرکل انتقال خون استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت احداث ساختمان پایگاه انتقال خون کرمان در خیابان شریعتی و نزدیک به میدان مشتاق، اظهار داشت: عملیات ساخت و احداث این مرکز انتقال خون از سال 97 آغاز شده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای ساختمان قبلی این مرکز انتقال خون کرمان ایجاد شده بود، گفت: در زلزله‌هایی که در سال 95 و 96 در کرمان به وقوع پیوست برای ساختمان قبلی این مرکز مشکلاتی ایجاد شد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان به بازدید مهندسان فنی از این ساختمان، بیان کرد: مهندسان فنی در این بازدید صلاح دیدند که این ساختمان تخریب شود و عملیات عمرانی و بازسازی مرکز این انتقال خون کرمان عملاً از سال 98 و 99 آغاز شد.

وی با بیان اینکه برای احداث این ساختمان مشکلاتی وجود داشت، افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شد مشکلاتی در ارتباط با سند این ملک وجود داشت که خوشبختانه مشکلات سند آن حل شده است.

شکوهی با اشاره به اینکه سال قبل با پیگیری‌هایی که انجام شد، اعتبارات خوبی برای پایگاه انتقال خون مشتاق کرمان تخصیص داده شد، گفت: سرعت ساخت و ساز ساختمان جدید این پایگاه انتقال خون، خوب است و در حال حاضر پیشرفت 45 تا 50 درصدی دارد.

وی با بیان اینکه سال 1402 حدود 15 میلیارد تومان اعتبار برای این مرکز در نظر گرفته شد که تاکنون تخصیص 66 درصدی داشته است، ادامه داد: اگر تخصیص 100 درصدی این اعتبارات را داشته باشیم، ساختمان این مرکز پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اشاره به اینکه اگر این پروژه به پیشرفت بالای 50 درصد برسد در سفرهای استانی ریاست جمهور می‌توان برای تکمیل آن اقدام کرد، گفت: تکمیل این پروژه اهمیت ویژه‌ای دارد؛ این مکان در یک نقطه پرجمعیت است و موقعیت آن به گونه‌ای است که معمولاً مراجعین زیادی دارد و با تکمیل این پایگاه روزانه اهدای 100 واحد خون افزایش خواهیم داشت.

به گزارش تسنیم، با توجه به آمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی در استان و همچنین آمار بالای تصادفات و اعمال جراحی در سراسر استان کرمان، روزانه به چیزی در حدود 250 واحد خون نیازمند هستیم که با بهره‌برداری از این ساختمان با توجه به اینکه در مرکز شهر و در دسترسی ساده مردم قرار دارد قطعاً در جذب علاقمندان به اهدای خون موثر است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد