Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@22:29:55 GMT

آغاز رقابت کلاسیک نوازان از فردا در رودکی

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۱۰۵۹

آغاز رقابت کلاسیک نوازان از فردا در رودکی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با اتمام بخش موسیقی دستگاهی در روز چهارشنبه 14 شهریورماه، بخش موسیقی کلاسیک از 9 صبح روز پنجشنبه 15 شهریورماه در تالار رودکی آغاز به کار خواهد کرد.

پنجشنبه پانزدهم شهریور : ساعت ۹ تا ۱۳: ویولن (گروه های الف وب) –ساعت۱۴ تا ۱۶: ویولن (گروه ج)، ساعت ۱۷ تا ۲۱: ویولا (گروه ج)

جمعه شانزدهم شهریور: ساعت ۹ تا ۱۳ : گیتار –ساعت۱۷ تا ۲۱: ویلنسل

شنبه هفدهم شهریور : ساعت ۹ تا ۱۳: پیانو (گروه های الف وب) –ساعت۱۴ تا ۱۶: پیانو (گروه ج)، ساعت ۱۷ تا ۲۱ : فلوت، کلارینت، ابوا و هورن

شایان ذکر است، آئین اختتامیه بخش موسیقی دستگاهی و کلاسیکدوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، یکشنبه هجدهم شهریورماه از ساعت۲۰ در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوازدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با دبیری هومان اسعدی و با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دفتر موسیقی، بنیاد رودکی و فرهنگسرای نیاوران درحالی برگزار می باشد.

خبرنگار: فاطمه زاهد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره موسیقی تالار رودکی موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری از فردا

آغاز آزمون سراسری از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی در حوزه‌های امتحانی آغاز می‌شود.

نماینده سازمان سنجش در مازندران گفت: ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب مازندرانی در نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها شرکت می‌کنند.

عباس نژاد افزود: نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۱۷ شهرستان و ۱۹ حوزه امتخانی در استان برگزار می‌شود.


وی خاطر نشان کرد: در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی که صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود ۵ هزار و ۲۸۸ داوطلب مازندرانی شرکت دارند در ازمون گروه علوم انسانی هم که صبح فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار می‌شود ۱۰ هزار و ۷۵۳ داوطلب مازندرانی شرکت می‌کنند.

نماینده سازمان سنجش در مازندران تصریح کرد: آزمون گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی عصر فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در گروه هنر یک هزار و ۷۱۰ داوطلب و در گروه زبان‌های خارجی ۳ هزار و ۳۲۷ داوطلب از مازندران حضور خواهند داشت.

عباس نژاد خاطر نشان کرد: در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی که صبح جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد ۱۷ هزار و ۴۳۲ داطلب مازندرانی در جلسه آزمون حاضر خواهند شد.

وی افزود: ۶۰ درصد داوطلبان مازندرانی در مرحله اول آزمون سراسری زن و ۴۰ درصد مرد هستند.

به گفته وی کارت شرکت در نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در سمنان
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری از فردا
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • آغاز آزمون سراسری از فردا
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری از فردا در مازندران
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا