Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:08:07 GMT

106هکتار بافت ناکارآمد در جوانرود وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۱۲۰۵

106هکتار بافت ناکارآمد در جوانرود وجود دارد

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار جوانرود گفت : از 325 هکتار مساحت شهر جوانرود ، 106 هکتار آن را بافت ناکارآمد تشکیل می دهد.

رستگار یوسفی روز چهارشنبه در ستاد بازآفرینی شهری جوانرود افزود: از 106 هکتار بافت ناکارآمد 5/8 هکتار آن محدوده تاریخی ، 64 هکتار آن محدوده ناکارآمد میانی و 2/32 هکتار آن سکونتگاهای غیررسمی شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شناسایی چهار محله در بافت های فرسوده جوانرود اظهار داشت : باید مجموعه‌ای از کارهای فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، بهداشتی و درمانی در این مناطق برای رسیدن به وضعیت و فضای مساعد زندگی انجام شود.
فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: محله های باباجانی ، قرگه ، سنجانی و هلانیه در بافت فرسوده شناسایی و باید محله های دیگری هم به آن اضافه شوند.
یوسفی افزود: دستگاه‌های عضو باید از ظرفیت و پتانسیل خود در راستای رسیدن به اهداف ستاد شهرستانی با دبیر و دبیرخانه ستاد همکاری و در هر جلسه به صورت منظم و با تدوین برنامه های کارشناسی شده متناسب با اهداف و وظایف سازمان خود برنامه ها را ارائه کنند.
وی با اشاره به تاکیدهای مقام معظم رهبری در رابطه با حاشیه نشینی و بازآفرینی سکونتگاههای غیررسمی اظهار داشت : ساماندهی بازآفرینی شهری یک تکلیف است و همه دستگاههای باید با حساسیت خاصی پای کار باشند.
فرماندارجوانرود بر استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در راستای پیشبرد اهداف ستاد بازآفرینی پایداری شهری شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: باید برای تحقق برنامه ها از ظرفیت های بخش خصوصی، سازمانهای مردم نهاد و از ظرفیت های موجود دستگاه های اجرایی استفاده کنیم.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بازآفريني شهري بافت فرسوده شهرستان جوانرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم

سید محمد آئینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متاسفانه استان تهران از جمله استان هایی است، که بالاترین تعداد بناهای ناپایدار را دارد و به لحاظ تعدادی بیش از ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم، که تعداد خطرناکی است.

وی گفت: ما انتظار داریم که در سال جاری با تعامل و همکاری اعضای شوراهای شهر جهش جدی تری در بازآفرینی شهری داشته باشیم و بتوانیم حداقل بازآفرینی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در استان تهران را شروع کنیم و ۴۰۰ هزار بازآفرینی شهری را در پایان سال ۱۴۰۳ در این استان داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم حق دارند، که ۵۰ درصد تخفیف برای صدور پروانه و بازآفرینی شهری را داشته باشند و اعضای شورای شهر می توانند، این تخفیف را به ۱۰۰ درصد افزایش دهند.

کد خبر 6092596

دیگر خبرها

  • ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست