Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تيم فوتبال استقلال بعد از شکست مقابل السد حالا با چالشي جديد مواجه شده که نگراني کادر فني اين تيم را در پي داشته است.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در حالي که استقلالي‌ها هنوز فشار شکست مقابل السد قطر را تحمل مي‌کنند با يک چالش جدي در ادامه فصل و روزهاي آينده مواجه شده‌اند.
طبق برنامه‌ سازمان ليگ، استقلال بايد روز 22 شهريور در مسجد سليمان در هفته ششم به مصاف نفت برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفي سازمان ليگ تصميم داشت در صورتي که استقلال در جام حذفي به قرعه‌اي آسان برخورد کرد موافقت اين باشگاه براي برگزاري بازي بدون ملي پوشان را بگيرد(6 ملي پوش استقلال روز 20 شهريور با تيم ملي در ازبکستان بايد به ميدان بروند) که اين اتفاق هم نيفتاد.
حالا با اين شرايط استقلال بايد روز 21 شهريور ماه راهي شهر مسجد سليمان شود و اين در حالي است که همان روز ملي پوشان استقلال از ازبکستان به تهران مي‌رسند و اصلا مشخص نيست بتوانند در تمرين آخر اين تيم که حدود 50 دقيقه است شرکت کنند. در ادامه استقلال 23 شهريور به تهران بر مي‌گردد و روز 24 شهريور ماه بايد خود را آماده سفر به کشور قطر کند. اين در حالي است که وينفرد شفر به شدت نگران وضعيت استقلال و ملي پوشانش که تمريني با اين تيم نداشته‌اند تا قبل از بازي با نفت است و از سوي ديگر آبي پوشان در فاصله 21 شهريور تا 26 همين ماه و در فاصله کمتر از 5 روز ابتدا راهي مسجد سليمان شده و به تهران برگردد و دوباره راهي سفر قطر براي بازي با السد شود که اين موضوع قطعا از نظر بدني روي بازيکنان تاثير منفي خواهد داشت.
بايد ديد اين چالش جديدي که براي تيم شفر به وجود آمده چگونه حل خواهد شد و آيا اين تيم مي‌تواند از اين آزمون سخت بيرون بيايد يا خير.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند

 در این آئین علیرضا توکل و سلیمه سادات حسینی این زوج جوان که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت هستند جشن ازدواج خود را ساده برگزار کردند و هدف از جشن ازدواج آسان را تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان اعلام کردند.


حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی درچه‌ای مسئول دفتر ازدواج شهر درچه گفت: این دو توانخواه با مهریه‌ای ساده و جشنی بدور از تجملات آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جواد روح الهی مسئول انجمن معلولان جسمی- حرکتی شهرستان خمینی شهر در این آئین گفت: جوانان جامعه و به خصوص افراد توانخواه باید از این زوج توانخواه درس گرفته و با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و داشتن امید، زندگی مشترک تشکیل بدهند و خانواده‌ها، خیران و مسئولان هم لازم است در این راه به آنان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند