Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:16:22 GMT

نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی در قم به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۱۳۷۲

نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی در قم به روایت تصویر

نمایشگاه پوستر حمایت از کالای ایرانی، به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات و با مشارکت سازمان استاندارد و حوزه هنری استان تهران در نگارستان اشراق قم آغاز شد. ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نمایشگاه پوستر حمایت از کالای ایرانی، به همت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات و با مشارکت سازمان استاندارد و حوزه هنری استان تهران  در نگارستان اشراق قم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثاری که در نگارستان اشراق در معرض نمایش قرارگرفته از میان مجموعه‌ای بیش از 400 اثر از 70 هنرمند، برگزیده‌شده و به این نمایشگاه راه پیداکرده‌اند.

گفتنی است این نمایشگاه که تا 20 شهریورماه در نگارستان اشراق قم برگزار می‌گردد از ساعت 9 الی 13 و عصر 17 الی 21 پذیرای علاقه‌مندان است.

عکاس: مهدی قصوری

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت سرهنگ آمریکایی‌ از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 سرهنگ دانیل دیویس به تحلیل تاثیر پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین پرداخت. این سرهنگ آمریکایی گفت: «روس‌ها در فناوری پهپادی از قافله عقب مانده‌اند... پهپادهای ایرانی دقت بالایی داشته و می‌توانند سرنوشت جنگ را دگرگون کنند... اوکراین از پهپادهای ترکیه استفاده می‌کند اما این پهپادها چندان رادارگریز نیستند و سرنگون می‌شوند...» روایت این سرهنگ آمریکایی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • روایت سرهنگ آمریکایی‌ از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • جزئیات جایزه ملی داستان و بازآفرینی اعلام شد/ معرفی اصفهان به عنوان پایگاه روایتگری ادبی
  • آغاز بیستمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز