Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به شرکت بیش از شش‌هزار نفر از اعضای گردان‌های بیت المقدس در رزمایش سپاهیان محمّد رسول الله (ص) گفت: مرحله نخست این رزمایش ۱۸ شهریور و مرحله دوم در هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می‌شود. ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار علی رزمجو  ظهر امروز در نشست با مدیران و نخبگان عرصه رسانه استان بوشهر، وقت شناسی، زمان‌شناسی و دشمن شناسی را ویژگی خبرنگاران انقلابی دانست و اظهار داشت: با توجه به ایجاد شرایط ویژه اقتصادی از سوی دشمنان از جمله آمریکا که قصد براندازی نظام اسلامی ایران دارند دفاع از انقلاب در عرصه‌های مختلف از رسالت همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از تلاش رسانه‌ها اصحاب رسانه در استان بوشهر در برقراری شرایط مطلوب افزود: آگاهی‌بخشی خبرنگاران به جامعه سبب شد تا اغتشاشاتی که در نقاط مختلف کشور ایجاد شد، مشکلاتی در استان بوشهر شاهد نباشیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، امر به معروف و نهی از منکر را برجسته‌ترین و مهم‌ترین واجب در بین واجبات دانست و افزود: در زمینه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در قرآن در آیات مختلف توجه ویژه شده به گونه‌ای که آمران به معروف و ناهیان از منکر از صالحان و رستگاران و بهترین امت اسلام یاد شده است.

سردار رزمجو به عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: این ستاد در همه شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر به ریاست ائمه جمعه و دبیری فرماندهان سپاه تشکیل شده است.

وی از برگزاری دوره آموزشی ضابطین امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر خبر داد و گفت: سازماندهی ضابطین، آموزش و بکارگیری طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر و فعالیت‌های فرهنگی از اهم برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در 5 ماه نخست امسال است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) در مراکز شهرستان‌های استان بوشهر تصریح کرد:  رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) با حضور نیروهای بسیجی در قالب گردان­‌های بیت المقدس  مرحله نخست آن 18 شهریور و مرحله دوم در هفته دفاع مقدس در استان بوشهر برگزار می‌شود.

سردار رزمجو با بیان اینکه این رزمایش 24 ساعته برگزار می‌شود گفت: شعار این رزمایش وحدت، پیشرفت و با هدف اقتدار، نشاط و امید به آینده با حضور بیش از 6 هزار بسیجی عضو گردان‌های بیت‌المقدس در مرکز شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، قرآنی که برفراز دروازه وردی شمالی شیراز معروف به دروازه قرآن گذاشته شده، منتخبی از برخی سوره‌های کلام الله وحی است.

دروازه قرآن یکی از شش دروازه اصلی شیراز بوده که در دوره عضدالدوله دیلمی ساخته و به دلیل وجود قرآن ۱۷ من مشهوری که در آن بوده، به دروازه قرآن معروف شده است.

قرآن ۱۷ من معروف دروازه قرآن، هم اکنون در موزه پارس شیراز نگهداری می‌شود و به گفته مسئولان سال‌ها به جای آن قرآن دیگری قرار داده می‌شد.

هم اکنون شهرداری قصد دارد هر سال یک قرآن را در دروازه قرآن قرار دهد و قرآن قبل را به بزرگان استان فارس اهدا کند.

دروازه قرآن در سال ۱۳۷۵ در فهرست آثار ملی ثبت شد.

این بنا بین دو کوه چهل مقام و باباکوهی در تنگه الله اکبر واقع شده است.

دیگر خبرها

  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم
  • امروز سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)است، صلاله ای پاک از رسول الله
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است