Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما­ به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی؛​ حسین شیرزاد در حاشیه این مراسم گفت:­ مداخله گری سازمان تعاون روستایی در بازار شیر فعلاً توجیهی نداشته و اساسا ورود سازمان تعاون روستایی به بازار محصولات کشاورزی ، مداخله ای هدفمند به منظور ایجاد تعادل در قیمت هاست.

وی افزود:​ نقش حمایتی وزارت جهاد کشاورزی در طول سه ماهه گذشته در زمینه تامین نهاده ها و خوراک دام و طیور کاملا محسوس و چشمگیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرزاد اضافه کرد: خرید تضمینی خرما در شرایط فعلی منطقی نبوده ولی خرید توافقی این محصول بزودی توسط تعاون روستایی به خصوص در جهت کمک و حمایت از نخلداران خوزستان صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: در این راستا در استان خوزستان ۵ مرکز خرید خرما با همکاری منطقه آزاد اروند، اتحادیه تعاون روستایی و اتحادیه تعاونی تولید آن استان به منظور خرید خرمای نخلداران خوزستانی مهیا و آماده سازی شده و دستورالعمل اجرایی آن توسط سازمان مرکزی تدوین شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خرما خرید توافقی خوزستان سازمان مرکزی تعاون روستایی حسین شیرزاد نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون غرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد

ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در روستای سرکره استان بوشهر در بخش‌های «چاووشی‌خوانی، منقبت خوانی»، «پرده‌خوانی، نقالی» و «عکس روستایی» در روستای سرکره دشتستان با حضور هنرمندان استان‌های مختلف آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید زمانی ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ با اشاره به آغاز برنامه‌های ششمین دوره جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در استان بوشهر، اظهار کرد: این برنامه در دشتستان طراحی و اجرایی شده و برنامه هنری فرهنگی با حضور هنرمندان استان‌های مختلف در بخش پرده‌خوانی در برازجان و بنداروز دشتستان اجرا شد.

وی از برگزاری اختتامیه ششمین دوره جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در روستای سرکره دشتستان خبر داد و افزود: این برنامه با حضور قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه و استاندار بوشهر و مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا علیه‌السلام در روستای سرکره دشتستان با میزبانی مردم روستا در بخش‌های پذیرایی، اسکان و تغذیه برگزار شده است.

معاون ترویج و جریان‌سازی بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه ششمین دوره جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در روستای سرکره دشتستان با حضور ۵۰ هنرمند در سه بخش «چاووشی‌خوانی، منقبت خوانی»، «پرده‌خوانی، نقالی» و «عکس روستایی» برگزار شده است گفت: ۵۰ هنرمند از استان‌های، خراسان رضوی، اردبیل، مرکزی، لرستان، کرمانشاه، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، همدان، اصفهان و بوشهر برنامه‌های خود را اجرا و برترین‌ها انتخاب و معرفی می‌شوند.

بخش جنبی جشنواره روستایی عشایری رضوی

مرشد میرزا علی و اسحاقی گرجی خواننده تیتراژ سریال پایتخت بخش جنبی ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی اجرا کردند. اجرای نقالی و پرده‌خوانی مرشد محسن میرزا علی و همچنین موسیقی زیبای منطقه مازندران توسط استاد هنرمند محمدرضا اسحاقی گرجی خواننده تیتراژ سریال پایتخت در بخش جنبی ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در روستای بنداروز شهرستان دشتستان بوشهر برگزار شد. بخش جنبی ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی بوشهر در دو نوبت صبح و عصر در دبیرستان امام خمینی (ره) برازجان و مسجد ابوالفضل علیه‌السلام روستای بنداروز دشتستان با اجرا مسابقه پرده‌خوانی و نقالی بخش کودک و نوجوان با حضور داوران برجسته ملی انجام شد. در این آئین مرشد مجتبی حسن بیگی نیز در قالب کارگاه پرده خوانی امام رضا علیه‌السلام، با اجرای پرده‌خوانی و نقالی رضوی، شرکت کنندگان را با ابعاد تاریخی و مستند طومار پرده خوانی شیعی و حضرت امام رضا علیه‌السلام آشنا کردند.

اجرای چاووش‌خوانان و شروه‌خوانان

در ادامه این برنامه، استاد ستوده ۲ و شروه‌خوان برجسته بوشهری با اجرای چاووشی‌خوانی رضوی در مسجد ابوالفضل علیه‌السلام روستای بنداروز دشتستان حاضرین را به فیض رساندند. در مسابقه پرده‌خوانی و نقالی رضوی نرگس یوسفی مقدم از خراسان رضوی، رئوف پاشایی‌نژاد از تربت جام، مرسانا هبرزگر، امیر رضا حسینی از گناباد و امیر عباس کرامت از کاشمر و هنرمندان دیگری شرکت داشتند.

منبع: فارس

کد خبر 750184

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود