Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@06:33:49 GMT

وزیر جهاد کشاورزی وارد استان سمنان شد/دامغان نخستین مقصد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۲۰۲۲

وزیر جهاد کشاورزی وارد استان سمنان شد/دامغان نخستین مقصد

سید حسن میرعماد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه پنجمین جشنواره پسته ملی دامغان هم‌اکنون در حال برگزاری است، ابراز داشت: وزیر جهاد کشاورزی به‌منظور بازدید از غرفه‌های این جشنواره و احصاء مشکلات پسته کاران دامغانی وارد این شهر شد.

وی با ابراز اینکه وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود از یک کارخانه صنایع لبنی با توانایی تولید روزانه ۳۰ تن محصول بازدید می‌کند، افزود: این کارخانه با ۲۳ نفر اشتغال‌زایی و ۴۸ میلیارد ریال کل مجموعه سرامه در گردش مشغول به کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه حجتی در ادامه سفر خود پروژه دو هزار هکتاری آبیاری تحت‌فشار را افتتاح خواهد کرد، ابراز داشت: این اقدام در راستای برنامه جامعه بهینه‌سازی مصرف آب و اصلاح الگوی کشت در دامغان پیگیری می‌شود.

میرعماد در ادامه از بازدید وزیر جهاد کشاورزی از باغ پسته با رقم  «یو. سی. بی. وان» خبر داد و تصریح کرد: در این باغ ۱۳۴ هکتاری، ۶۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه و برای ۱۰ نفر اشتغال‌زایی شده است.

وی افزود: وزیر جهاد کشاورزی در ادامه سفر خود کارخانه فرآوری پسته با ظرفیت ۶۰۰تن تولید با کل سرمایه گذاری ۳۶ میلیارد ریال با ۱۶ نفر اشتغال‌زایی را افتتاح می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه در پایان سفر وزیر جهاد کشاورزی در دامغان، وی راهی شاهرود می‌شود، اضافه کرد: محمود حجتی در انتهای سفر خود از مجموعه کنسانتره میوه در شاهرود نیز بازدید می‌کند.

کد خبر 4394741

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد كشاورزي استان سمنان دامغان محمود حجتی وزارت جهاد کشاورزی مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سعید اسدی گفت: تله‌های فرمونی به منظور جلب آفات برای تعیین زمان مناسب مبارزه با آفاتی مانند کرم سیب، سرشاخه خوار هلو، کرم آلو و کرم خراط گردو و همچنین ردیابی مگس مدیترانه‌ای توسط کارشناسان حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بن در سطح باغات شهرستان نصب شدند.
مدیر جهاد کشاورزی بن افزود: این اقدام منجر به صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی در خصوص کنترل آفات می‌شود.
وی گفت: با توجه به سطح چشمگیر باغات شهرستان تعیین زمان دقیق مبارزه با آفات و اطلاع رسانی به بهره برداران یکی از رسالت‌های مهم جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • پیگیری اعطای زمین و تسهیلات مسکن در روستاهای دامغان
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است