Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، در حالی که استقلالی‌ها هنوز فشار شکست مقابل السد قطر را تحمل می‌کنند با یک چالش جدی در ادامه فصل و روزهای آینده مواجه شده‌اند.

طبق برنامه‌ سازمان لیگ، استقلال باید روز 22 شهریور در مسجد سلیمان در هفته ششم به مصاف نفت برود. از طرفی سازمان لیگ تصمیم داشت در صورتی که استقلال در جام حذفی به قرعه‌ای آسان برخورد کرد موافقت این باشگاه برای برگزاری بازی بدون ملی پوشان را بگیرد(6 ملی پوش استقلال روز 20 شهریور با تیم ملی در ازبکستان باید به میدان بروند) که این اتفاق هم نیفتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با این شرایط استقلال باید روز 21 شهریور ماه راهی شهر مسجد سلیمان شود و این در حالی است که همان روز ملی پوشان استقلال از ازبکستان به تهران می‌رسند و اصلا مشخص نیست بتوانند در تمرین آخر این تیم که حدود 50 دقیقه است شرکت کنند. در ادامه استقلال 23 شهریور به تهران بر می‌گردد و روز 24 شهریور ماه باید خود را آماده سفر به کشور قطر کند. این در حالی است که وینفرد شفر به شدت نگران وضعیت استقلال و ملی پوشانش که تمرینی با این تیم نداشته‌اند تا قبل از بازی با نفت است و از سوی دیگر آبی پوشان در فاصله 21 شهریور تا 26 همین ماه و در فاصله کمتر از 5 روز ابتدا راهی مسجد سلیمان شده و به تهران برگردد و دوباره راهی سفر قطر برای بازی با السد شود که این موضوع قطعا از نظر بدنی روی بازیکنان تاثیر منفی خواهد  داشت.

باید دید این چالش جدیدی که برای تیم شفر به وجود آمده چگونه حل خواهد شد و آیا این تیم می‌تواند از این آزمون سخت بیرون بیاید یا خیر.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام بدون توجه به نتایج پرسپولیس تنها به دیدارهای خود فکر می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خالدآبادی بعد از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

کارشناس داوری: بازیکن استقلال اخراج نشد/ پنالتی تراکتور سوخت

 

وی در مورد استقبال هواداران از بازی تراکتور - استقلال نیز خاطر نشان کرد: حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

«حالا تیم شما باید چشم امید به بازی پرسپولیس- سپاهان داشته باشد.»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • تمرین نارنجی‌پوشان با حضور رئیس هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال