Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری

سال گذشته درست در همین ایام نخستین جشنواره با شعار (خانواده کارگر، ورزش همگانی؛ نشاط پویایی) به میزبانی مجموعه رفاهی و تفریحی کارگران بندرانزلی (سنگاچین) برگزار گردید.

اما هدف و تفکر برگزاری چنین رویدادی چه بوده است؟

بنیان این جشنواره با تکیه برگسترش فرهنگ پرداختن به ورزش و همچنین توسعه ورزش سلامت محور و به دور از هرگونه برد و باخت و قهرمانی برای اولین بار توسط اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پی ریزی شد و موفقیت و استقبال پرشور از آن سبب شد تا استمرار این رویداد از طریق مبادی بالادستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سراسر ادارات کل استان ها تکلیف شده تا در سال های آتی  در سال های آتی  با قدرت و جدیت بیشتر پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یک تفاوت قابل توجه در برنامه امسال نسبت به دوره گذشته وجود دارد و آن هم مشارکت بوده است و این همدلی و با هم نوایی نوید آن می رود تا علاوه بر اجرای بهتر جشنواره امسال، مقدمات توسعه و گسترش هرچه بهتر چنین اقدامات ارزشمند و سازنده ای این بار و درسال حمایت از کالای ایرانی، با ترویج ورزش در میان افراد خانواده کارگران فراهم گردد که بی شک نتایج آن افزایش نشاط و بهره وری در میان این قشر ارزشمند جامعه خواهد بود.

این مهم در شرایط امروز کشور گره گشای بسیاری از مشکلات موجود است و مرهمی برای بسیاری از زخم ها، چرا که نیروی انسانی سالم و شاداب عامل اصلی توسعه پایدار است و رشد تولید و صنعت و اقتصاد کشور باسلامت روح و روان و جسم کارگران عزیز این مرز و بوم گره خورده است.

 اما ماجرا به همین ختم نمی شود و این رویداد بزرگ امسال بصورت منطقه ای برگزار خواهد شد تا جمعیت گسترده تری را درون خود جای دهد.سنگاچین میزبان منطقه ۶تقسیم بندی کشوری است و کارگران استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و همدان میهمانان این رویداد باشکوه خواند بود تا در رویدادهای مشابه مناطق دیگر نیز بتوانند ظرفیت استان های تحت پوشش خود را در جشنواره فرهنگی ورزشی کارگران کشور حاضر کنند.

امید آن می رود تا با تداوم و توسعه این تفکر در حوزه ورزشی جامعه کارگری، توفیقات ارزشمندی در حوزه ورزش سلامت محور و نتایج ارزنده آن فراهم آید.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انزلی ورزش کارگری سنگاچین نیلوفرآبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جلسات مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها با حضور وزیر

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا پایان ددلاین تعیین شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت اخذ مجوز حرفه ای جهت حضور در مسابقات باشگاهی آسیا باقی نمانده است و سرخابی های پایتخت باید در سریعترین زمان ممکن، مالکیت خود را نیز مشخص کنند.

صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، سومین جلسه بررسی روند اخذ حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برگزار و موضوعات باقی مانده برای کسب این مجوزها بررسی و پیگیری شد.

در این جلسه معاونین ورزش قهرمانی و توسعه مدیریت و دو تن از مشاوران وزیر ورزش‌، سرپرست حوزه وزارتی، سرپرست اداره کل حقوقی و مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، رییس فدراسیون فوتبال، مدیر صدور مجوز حرفه‌ای، مدیران دو باشگاه، مدیر مجموعه ورزشی آزادی، کاظم اولیایی به عنوان کارشناس حضور داشتند.

در پایان این جلسه مقرر شد، نشست بعدی با این موضوع روز ششم فروردین به منظور بررسی نهایی اقدامات انجام شده برگزار شود.

دیگر خبرها

  • مردمی برگزار کردن جشنواره شهر رمضان ما را به پارک لاله رساند/برای همه اعضای خانواده برنامه داریم
  • ۸۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به باشگاه‌داران استان مرکزی اعطا شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش 7 وظیفه دارد/ تا آخر بهمن سال 1402 موفق به کسب 1454 مدال شدیم
  • اسبقیان: در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق و رویداد مهم در کشور رخ داد
  • رویداد فرهنگی ورزشی دختران آفتاب ایران موجب کشف استعدادها می‌شود
  • هر روستا یک خانه ورزش روستایی
  • زیرساخت‌های ورزش با اجرای طرح آمایش سرزمینی میسر می‌شود
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد
  • برگزاری جشنواره زیباترین سفره هفت سین
  • ادامه جلسات مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها با حضور وزیر