Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن طیبی ظهر چهارشنبه در نشست صمیمی با روسای هیئت‌های ورزشی استان گلستان، اظهار کرد: باید از هیئت‌هایی که در نشست امروز حضور نداشتند گله کنم و متاسفانه همانطور که با جامعه ورزش خودشان ارتباط ندارند با اداره کل ورزش و جوانان هم ارتباط‌شان را قطع کرده‌اند.

وی افزود: برخی هیئت‌های ورزشی گزارش‌های فعالیت خود را به موقع در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار نمی‌دهند که در جلسات بعدی نام آنها را اعلام خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیبی در خصوص کمک‌های مالی به هیئت‌های ورزشی استان، بیان کرد: در ماه‌های گذشته به برخی هیئت‌ها نتوانستیم کمک مالی کنیم و با جذب بودجه در نیمه دوم امسال به آنها کمک خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: میزان کمک به هیئت‌های ورزشی استان بر اساس میزان فعالیت آنهاست و هیئت‌ها باید در پایان سال گزارش مالی خود را ارائه دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه آمادگی میزبانی مسابقات بین المللی در تمامی رشته‌ها را داریم، گفت: تمرکز میزبانی ما بیشتر روی رشته‌هایی است که زمینه و ظرفیت لازم آن در استان گلستان وجود دارد.

طیبی ادامه داد: البته هیئت مورد نظر باید بخش قابل توجهی از هزینه‌های میزبانی را از فدراسیون تامین کند زیرا اداره کل ورزش و جوانان توان تامین هزینه‌های میزبانی را ندارد.

کد خبر 4395100

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان گلستان مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند