Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@15:23:40 GMT

یادواره شهدای نیروی انتظامی البرز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۲۵۳۳

یادواره شهدای نیروی انتظامی البرز برگزار می‌شود

سردار عباسعلی محمدیان در گفت وگو با ایکنا از البرز، اقتدار و عزت ایران اسلامی را مدیون حماسه‌آفرینی‌ و جانفشانی‌های شهدا دانست و اظهارکرد: شهادت تنها نصیب بندگان خاص و مخلص خداوند می‌شود و این مهم پاداشی برای مجاهدان فی‌سبیل‌الله است.
وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی، امروز به برکت خون شهدا، سربلند، آبرومند و الگوی کشورهای آزاده جهان شده است، افزود: اگر ما در مسیر شهدا حرکت کنیم این انقلاب را تضمین کرده‌ایم و بعد از ما نیز نسل‌های آینده به همین منوال خون شهدا را گرامی می‌دارند و از ارزش‌های دفاع مقدس و نظام حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول در ادامه به برگزاری یادواره 270 شهید نیروی انتظامی البرز، اشاره کرد و گفت: این یادواره روز سه شنبه (20 شهریور) ساعت 17 در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار می‌شود.
محمدیان در پایان ابرازکرد: فعالیت در حوزه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ شهادت توفیق بزرگی است که باید قدر آن را دانست چرا که این توفیق نصیب هرکسی نمی‌شود.
انتهای پیام./

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی یادواره شهدا فرهنگ شهادت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان

 پنجمین یادواره ۱۳۲۲ شهید سرافراز یگان ویژه و ۲۷ شهید سرافراز یگان ویژه استان کرمان با حضور سردار"عظیمی"جانشین یگان‌های ویژه فراجا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

 سردار فرشید در این آیین با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: این یادواره یادآور عزیزانی است که در تمام ساعات شبانه روز و در سرما و گرمای مناطق مختلف مشغول خدمت به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: همه شما عزیزان قطعا این حضور و ایفای نقش همرزمان انتظامی در ماموریت‌های مختلف را دیده اید، اما باید همواره به یاد داشته باشیم برای این امنیت چنین خون‌هایی تقدیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد