Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس کميته داوران فدراسيون گفت: اگر داوري احساس کند در ورزشگاه امنيت وجود ندارد و تماشاگران جو استاديوم را به هم مي زنند، بايد طبق قانون عمل کند.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، فريدون اصفهانيان درباره عملکرد داوران در شش هفته اي که مسابقات ليگ برتر برگزار شد، گفت: با توجه به اينکه 46 بازي در رقابت هاي ليگ برتر انجام شده است، در مجموع عملکرد داوران را مناسب ارزيابي مي کنم و اينکه داوران ما در 3 يا 4 بازي اشتباه تاثيرگذار داشتند که تقريبا زير 10 درصد بوده است و به نظرم اين آمار قابل قبولي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو هيات رئيسه فدراسيون درباره مسائل مختلفي که اين روزها در رسانه ها درباره آن صحبت مي شود، گفت: من هم اين صحبت ها را شنيدم، اما فکر نمي کنم که درست باشد. اگر داوري احساس کند در ورزشگاه امنيت وجود ندارد و تماشاگران جو استاديوم را به هم مي زنند، بايد طبق قانون عمل کند و اينکه مي گويند داور به خاطر مسائل شخصي نتيجه بازي را عوض کرده ، به نظرم عقلاني نيست و دور از روح جوانمردي در بازي است. 
اصفهانيان درباه اينکه باشگاهها در خصوص نحوه قضاوت داوران اعتراض دارند، گفت: ضمن احترام به تمامي باشگاهها، درخواست دارم اگر اعتراضي نسبت به داوري در بازي هاي خود دارند، از طريق نامه کتبا به فدراسيون فوتبال ارسال کنند تا کميته داوران آن را بررسي کند. اگر داوري اشتباه قضاوت کرده است، طبق آيين‌نامه با داوران رفتار خواهيم کرد و بالعکس آن اگر داوري عملکردش در بازي مثبت مورد تشويق قرار مي گيرد. همچنين از کميته هاي انضباطي و اخلاق درخواست به اين موضوع ورود کنند.
وي در پايان اظهار داشت: اشتباهات داوري جزئي از بازي است. ما تلاش مي کنيم اين اشتباهات را به حداقل برسانيم. در جام جهاني هم داوران اشتباهاتي داشتند که با ويدئو چک اين اشتباهات برطرف مي شد. ما اشتباهات داوران‌مان را تاييد مي‌کنيم و بايد آن‌ها را کاهش دهيم. براي اين داوران کلاس‌هاي توجيهي برگزار مي‌شود تا متوجه خطاهاي خود بشوند و در قضاوت‌هاي بعدي خود آن را اصلاح کنند.
انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟