Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه «حالا خورشید» حدود یک هفته است که بدون حضور رضا رشیدپور روی آنتن شبکه سه می رود.

رشیدپور از هفته گذشته چهارشنبه اجرای «حالا خورشید» را برعهده نداشته و حتی ویژه برنامه «حالا خورشید» در عید غدیر نیز بدون او پخش شد و نکته قابل اعتنا اینکه برنامه در این یک هفته با حضور دو مجری دیگر یعنی حمید ترابیان و پرویز نشاط پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این چند روز حضور برخی مهمانان از جمله محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کنسل شده است. وی قرار بود یکشنبه ۱۱ شهریور به برنامه بیاید و پاسخگوی پرسش های رشیدپور باشد درحالیکه دیگر مجری های برنامه اعلام کردند که به دلیل کسالت رشیدپور این گفتگو و حضور وزیر ارتباطات به زمان دیگری موکول خواهد شد.

تا امروز چهارشنبه ۱۴ شهریور حدود یک هفته است که رشیدپور در «حالا خورشید» حضور پیدا نکرده و پیگیری ها برای اعلام دلیل غیبت وی به سرانجام نرسیده است.

آخرین برنامه ای که با اجرای رشیدپور در «حالا خورشید» با حاشیه روبه رو شد، گفتگوی وی با جواد ظریف وزیر امور خارجه بود.

کد خبر 4395121 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه حالا خورشید رضا رشیدپور شبکه سه سیما مردم علیه احتکار تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سریال ایرانی سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان سینمای مستند کنسرت موسیقی جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان علیرضا رضاداد برنامه تلویزیونی برنامه رادیویی موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر