Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: ا‌ن‌شاء‌الله در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی شاهد جهشی بزرگ خواهیم بود. ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سردار یعقوبعلی نظری ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) و جانشین قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی اظهار داشت: برخلاف تصورات مادی و تحریم‌هایی که دشمن اعمال کرده و براساس قراین و شواهد، سال بسیار پربرکتی خواهیم داشت و ا‌ن‌شاء‌الله در 40 سالگی انقلاب اسلامی شاهد جهشی بزرگ خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: امروز استبداد و استکبار دلار را بر میدان اقتصادی داریم ولی با این وجود شاهد رویش انقلاب در منطقه هستیم و شاهد هستیم که ترکیه و پاکستان نیز امروز برابر آمریکا موضع‌گیری دارند.

سردار نظری ادامه داد: امروز نیازمندیم که صبر و تحمل جامعه خود را بالا ببریم؛ باید در فرهنگ مدیریتی سپاه، خود را از نظر فردی و اجتماعی و سازمانی تنظیم کنیم.

وی افزود: باید براساس مدیریتی انقلابی، الزامات را تهیه کنیم هر چند امکانات اندک باشد؛ چرا که مدیریت انقلابی یعنی با امکانات پایین صحنه را خالی نکرده و به کار و رسالت خود ادامه دهیم. امروز توجه به پست باید از منظر نیاز به کار باشد نه جایگاه و مقام. این مشق و فرهنگ ما نیست و اهداف ما را تعیین نمی‌کند. وظیفه داریم به همه موضوعات ورود پیدا کنیم و کمک همه دستگاه‌ها باشیم.

در پایان این مراسم، سردار علی‌اکبر افراسیابی به عنوان مسئول یگان حفاظت و حراست آستان قدس رضوی و  سردار  مجتبی غفورپور، به عنوان جانشین قرارگاه اجتماعی امنیتی شهید برونسی و سردار شفاهی به عنوان جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) منصوب شدند.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان گفت: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

حجت الاسلام علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: اگر فهم سیاسی بالاتر و تحلیل بهتری وجود داشته باشد، انقلابی و ضد انقلابی بهتر از یکدیگر تمایز داده می‌شوند و هم چنان که در ابتدای انقلاب انواع گروه‌ها و جریان‌های چپ و راست وجود داشت و اگر افراد تحلیل خوبی داشتند، جزئی‌تر وارد مسائل شده و فرق انقلابی و ضد انقلابی را بهتر درک می‌کردند.

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و نقش بارز ایشان در تفکر اسلامی تصریح کرد: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان خاطرنشان کرد: شهید مطهری به برخورد انفعالی اکتفا نمی‌کرد بلکه اول دیدگاه جهان بینی اسلامی را بیان و سپس تألیف می‌کرد.

نوری یکی از خصوصیات شهید مطهری را جدال احسن در مسائل مهم و افکار انحرافی مانند ماتریالیسم عنوان و تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید مطهری در نقد اندیشه‌های مخالف، پرهیز از مطلق گرایی است و این بدین معنا است که نه عینک خوش بینی میزند تا به اعمال دیگران نظر کنند و نه عینک بدبینی به چشم داشتند که دیگران را مقصر بدانند.

وی اضافه کرد: استاد شهید مرتضی مطهری، معلم بزرگی برای دیروز، امروز و فردای کشور است و ایشان متفکری دین شناس بود که در برابر التقاط، نفاق و تهاجم فرهنگی غرب و شرق ایستاد و اسلام ناب و اسلام فقاهتی را ترویج داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان تصریح کرد: ایشان همچنین از دیگر ویژگی‌های این متفکر اسلامی را انصاف علمی عنوان کرد و ادامه داد: شهید مطهری در پاسخگویی به شبهات و نقد اندیشه‌ها، روحیه استکباری و بزرگ اندیشی نداشت و بر همین اساس ایام گرامیداشت مقام این استاد شهید تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نام گرفته است.

کد خبر 750079

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود