Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - حمید فرخ‌نژاد با انتشار توضیحات شرکت سایپا درباره درخواست شش میلیون نفر از مردم برای خرید پراید، در کنایه‌ای این اقدام را اعتراض و مبارزه مردم با گرانی دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمید فرخ‌نژاد با انتشار خبر هجوم شش میلیون نفر به سایت شرکت خودرو سازی سایپا برای خرید پراید در اینستاگرام نوشت: «به این میگن اعتراض و مبارزه با گرانی 

هجوم ۶ میلیون نفری به سایت سایپا/ درخواست ثبت‎نام ۷۰۰ هزار نفر در یک ثانیه

شرکت خودروسازی سایپا در رابطه با فروش اینترنتی تعدادی از محصولات سایپا که از صبح امروز آغاز شده است، نوشت:

از دقایق نخست آغاز فروش خودرو در این طرح تا این لحظه حدود ۶ میلیون نفر سایت را مشاهده و در آنِ واحد ۷۰۰ هزار نفر خواستار ورود به سایت برای ثبت شده‌اند که ثبت نام این میزان تقاضا اصلاً امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام شرکت سایپا، برای مدیریت ثبت‌نام متقاضیان، فروش به صورت مرحله‌ای شده است، به نحوی که سایت هر ۱۵ دقیقه ۱۰ ثانیه باز می‌شود تا آن دسته از افرادی که در سایت حضور دارند امکان ثبت نام پیدا کنند. این روال تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. از مردم تقاضا می‌کنیم برای ثبت نام صبر داشته باشند و به سایت هجوم نیاورند.»

57243

کلید واژه‌ها : حمید فرخ‌نژاد - چهره‌ها در اینستاگرام - شبکه‌ اجتماعی - سایپا -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس درباره اینکه برخی از بازیکنان سپاهان مانند امید نورافکن سعی کرده‌اند یک جنگ روانی را شکل بدهند، گفت: نمی‌دانم چه گفته‌اند و نمی‌توانم در مورد استوری‌ای که ایشان گذاشته‌اند، نظر بدهم، اما به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد و از سوتی که داور می‌زند تا پایان که داور سوت می‌زند کارش را به خوبی انجام دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • حواله علی پی
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!