Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@05:34:08 GMT

پاسخ به شبهات محرم در «سایه روشن»

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۳۳۵۱

پاسخ به شبهات محرم در «سایه روشن»

برنامه گفتگو محور «سایه روشن» با محور بررسی و پاسخ به شبهات محرم با حضور کارشناسانی همچون آیت الله محسن اراکی در ایام محرم حسینی روی آنتن شبکه چهارم سیما می رود.

به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان:‌ برنامه گفتگو محور «سایه روشن» در 13 قسمت 60 دقیقه ای از 19 شهریور ماه هر شب ساعت 23 روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برنامه به تهیه کنندگی غلامرضا مندوزه ای و سردبیری حجت الاسلام حامد قرائتی در 13 شب اول محرم هر شب با حضور یک کارشناس به بررسی موضوعاتی همچون: گونه شناسی و اعتبارسنجی مقاتل در مورد سید الشهدا(ع)، نسبت سنجی قیام و عزاداری امام حسین(ع) با اصول و قواعد اعتقادی، فقهی و اخلاقی،زیارت و عزاداری و مسئولیت های اجتماعی،آثار و پیامدهای عزاداری در اندیشه و گفتمان دینی و اجتماعی جامعه و ... می پردازد.

 

محمدهادی یوسفی غروی، محمد اسفندیاری، احمد مبلغی، حمیدرضا تمدن، محسن رنجبر، سید حسین فلاح زاده، نعمت الله صفری فروشانی، محسن اراکی، محسن الویری، سیدحسن هاشمی، علی مخدوم و ... از جمله کارشناسان این برنامه تلویزیونی هستند که علیرضا نادعلی، مجری کارشناس برنامه با آنها به گفت وگو می پردازد.

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خانه های نور کانون های مساجد افزایش قیمت شیراز نشست خبری خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان سیدعباس صالحی سایه روشن شبکه چهار سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • شهید مطهری معلمی برای تمام دوران ها است
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)