Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسنی، مدیرعامل دارالقرآن محمد امین(ص) در گفت‌وگو با ایکنا؛ گفت: طی برنامه‌ریزی‌های گذشته قرار بود، دومین دوره مسابقات قرآن اتباع و مهاجرین افغانستانی با شعار «قرآن، کتاب وحدت» به همت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ویژه آقایان و بانوان افغانستانی مقیم استان تهران و در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ یک جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۵ جزء، حفظ کل قرآن کریم و تفسیر از ۱۵ تا ۲۰ شهریورماه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل دارالقرآن محمد امین(ص) ادامه داد: هزینه‌های این مسابقات را اداره اتباع و مهاجرین و حرم عبدالعظیم(ع) متقبل شده‌ بود اما به علت تغییر مدیرکل اداره اتباع، مدیریت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) نیز با ما کم‌کاری کرد و به علت شکلات مالی و تآمین نشدن جوایز، مسابقات به بعد از دهه اول محرم موکول شد.

حسنی گفت: همچنین، مکان برگزاری نیز به تهران یا پاک‌دشت تغییر پیدا می‌کند. زمان و مکان دقیق این مسابقات که به همت دارالقرآن محمد امین(ص) با کم کردن هزینه‌ها برگزار خواهد شد، متعاقباً اعلام می‌شود. تاکنون 300 شرکت‌کننده در مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند که این تعویق به همه آن‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با یکی از روش‌های مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) به نشانی www,۳bdulazim.com، مراجعه به مرکز آموزش قرآن کریم، مراجعه به دارالقرآن محمد امین(ص) واقع در ورامین، و یا با  شماره ۰۹۱۲۳۰۲۵۹۸۱ آقای حسنی تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: گروه مسابقات ایکنا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۳۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ «سیروس دهقان شیری» مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با حضور در دفتر "حجت الاسلام والمسلمین دربانی" امام جمعه شهرستان چهارباغ،  با ایشان دیدار و گفت ‌و گو کرد و از رهنمودهایشان بهره مند شد.

در این دیدار دهقان شیری با بیان خدمات قابل توجه در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش، بهداشت، معیشت و حرفه‌آموزی به اتباع و مهاجرین خارجی ، به تشریح وضعیت اتباع خارجی مقیم آن شهرستان  و برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان چهارباغ پرداخت و یادآور شد: تاکنون  اقدامات بسیار گسترده‌ای در حوزه سوادآموزی ، ساخت مدارس و تجهیز مراکز بهداشتی برای اتباع خارجی انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین دربانی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زمینه اتباع و مهاجرین خارجی، در خصوص دغدغه های جامعه مهاجرین و آشنایی ایشان با معارف اسلامی و پیگیری سواد آموزی وحفظ عزت و کرامت انسانی افراد توصیه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره لیگ مینی فوتبال کیش
  • عملیات وعده صادق روح تازه‌ای به کالبد مجاهدان طریق القدس دمید
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • حمایت مهاجرین افغانستانی از عملیات تنبیهی وعده صادق + فیلم
  • مهاجرین افغانستانی بازگشته در خطر انفجار مین
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت تهدید است
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • اخراج ۲۷۷ نفر از پناهجویان افغانستانی از پاکستان
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد