Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی کرج گفت: سه مدرسه در اسلام آباد کرج، 1 مدرسه در جواد آباد و یک مدرسه در کوهگ توسط جهادگران کرجی در حال تجهیز و بازسازی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول بسیج سازندگی کرج با اشاره به اینکه عمده فعالیت های جهادی استان و 4 ناحیه مرکزی کرج بر عهده ناحیه ما است به خبرنگار تیتریک گفت: فضا سازی و رنگ آمیزی 6 مدرسه در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن دانشی کهن افزود: از 5 مدرسه مذکور سه مدرسه در منطقه محروم اسلام آباد یا زور آباد قدیم است که به عنوان منطقه آلوده شناخته شده است.

وی اظهار داشت: یک مدرسه در منطقه کوهک گرمدره است که 4 طبقه آموزشگاهی بوده و جز مناطق محروم کرج به شمار می رود.

مسئول بسیج سازندگی کرج در خاتمه با اشاره به اینکه دو مدرسه در منطقه جواد آباد، خیابان مطهری قرار دارد تصریح کرد: 5 مدرسه شناسایی شده است تا پس از اتمام 6 مدرسه مذکور بازسازی و تجهیز آنها نیز در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه تصاویری از فعالیت جهادگران در این مدارس مشاهده خواهید کرد:

       

 

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان