Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز قاسمی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: صندوق بازنشستگان در دهه اخیر خدمات ویژه ای برای این قشر پیشکسوت زحمتکش داشته است که از جمله آن ها می توان به وام های ضروری اشاره کرد که در طول سال گذشته به ۱۴ هزار و ۲۰۰ نفر از بازنشستگان وام ضروری به مبلغ ۵۶۸ میلیارد تومان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ثبت نام وام ضروری سال ۹۷ نیز از ابتدای شهریور امسال آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت که پیش بینی می کنیم این مقدار نسبت به سال پیش روند تصاعدی داشته باشد.

قاسمی با اشاره ای به خدمات خاص صندوق برای بیماران خاص نیز گفت: هزار و ۷۰۰ نفر از بازنشستگان دچار بیماری های خاص هستند که در سال ۹۷ طبق قراردادها تغییراتی در جزئیات پرداخت بیمه تکمیلی خواهیم داشت.

وی همچنین از اعزام اعضای این صندوق به سفرهای زیارتی و سیاحتی خبر داد و گفت: به دنبال افزایش تعداد این سفرها در سال جاری هستیم.

مدیر صندوق بازنشستگی استان ادامه داد: برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی بین ۶۵۰ نفر در رشته های مختلف در استان از جمله برنامه های مفرح بین این اعضا بوده است.

وی سال تاسیس این صندوق را سال ۷۷ دانسته و گفت: تعداد بازنشستگان در بدو تاسیس صندوق ۱۶ هزار نفر بوده است که هم اکنون این تعداد به ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر بازنشسته و ۱۸ هزار مستمری بگیر تبدیل شده است.

قاسمی افزود: ۱۴۷ میلیارد تومان به شکل ماهیانه به این افراد پرداخت می کنیم که میانگین حقوق هر نفر سال گذشته حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده که امسال به دو میلیون و ۱۳۶ هزار تومان تبدیل شده است.

کد خبر 4395246

منبع: مهر

کلیدواژه: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری وام بازنشستگان مردم علیه احتکار هفته دولت بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد استانداری سمنان احتکار سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه عید غدیر خم یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اردوی تیم ملی تنیس

اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز هوپس پسر جهت اعزام به مسابقات جهانی به میزبانی هیات تنیس روی میز شهرستان میانه در شهرستان میانه آغاز شد.

این اردو به مدت ۷ روز از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور ۱۲ ورزشکار از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، مازندران، فارس، خوزستان، خراسان شمالی به میزبانی شهرستان میانه در حال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • (ویدئو) سیل در شبستر آذربایجان شرقی خودرو‌ها را با خود برد
  • تصاویر وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی