Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گودرزی مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز گفت: مرکز بهره برداری تعمیرات لوله گاز که امروز به بهره برداری رسید نقش موثری در پایداری انتقال گاز استان خواهد داشت.

وی افزود:در استان فقط مرکز بهره برداری سیرجان را داشتیم که با توجه به وسعت استان کرمان و مصرف کننده‌های بسیار مهم صنعتی و خانگی میطلبید که یک مرکز دیگر نیز راه اندازی شود تا خدمات بهتری ارایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی گفت:این پروژه توسط شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران بعنوان مجری طرح‌های زیر بنایی شرکت ملی گاز ایران اجرا شده و تا کنون ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه شده و تا پایان طرح این رقم به دویست میلیارد ریال خواهد رسید .

وی تصریح کرد:در این مرکز ده نفر بطور رسمی و ۱۶ نفر غیر رسمی فعالیت می کنند.

مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز بااشاره به اینکه در استان کرمان در حال حاضر ۱۸۵۰ کیلومتر خطوط لوله گاز داریم وتوسعه گاز رسانی در استان همچنان ادامه دارد و مرکز بهره برداری کهنوج نیزدر آینده راه اندازی میشود افزود: کار این مراکز بهره برداری تعمیرات و نگهداری خطوط لوله انتقال گاز است.

وی همچنین گفت: در ۵ ماهه ابتدایی امسال بیش از ۳ میلیارد و دویست میلیون متر مکعب گاز به صنایع و بخش خانگی انتقال داده شده که ۵۰۰ میلیون متر مکعب به بخش خانگی بوده و دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون متر مکعب به نیرو گاه‌ها و صنایع داده شده است.

انتهای پیام/ی

توسعه گاز رسانی در کرمان ادامه دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، هادی شیخ‌مقدس با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های در حال اجرای این شرکت گفت: پروژه‌هایی که هم‌اکنون در حال اجرا یا مناقصه هستند درمجموع حدود هزار میلیارد تومان است که از این رقم حدود ۴۵۰ میلیارد تومان آن متعلق به پروژه‌های در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۵۲۰ میلیارد تومان پروژه در فرایند مناقصه قرار دارند، بیان کرد: ارزش پروژه‌های مربوط به پدافند غیرعامل نیز حدود ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان و بودجه مربوط به میترینگ نیز هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 6098445 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • مزایا و معایب استفاده از لوله مانیسمان و لوله اسپیرال به عنوان لوله گازی چیست ؟
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد