Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید از ابتدای مهرماه شروع می‌شود، گفت: سیب شب عید از باغداران استان خریداری می‌شود. ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، منوچهر محمدی ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امسال کاهش نزولات جوی و عدم بارش فصلی مناسب تا حدودی در بحث کیفیت محصولات ما را دچار نگرانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میانگین میوه شب عید به ازای هر نفر 774 گرم اعلام شده است، افزود: بر این اساس پیشنهاد ما برای تأمین میوه شب عید استان، ذخیره‌سازی 250 تن سیب و 300 تن پرتقال والنسیا است.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خرید سیب شب عید جهت ذخیره‌سازی از ابتدای مهرماه شروع و تا اواسط آبان ادامه دارد و خرید پرتقال شب عید نیر از نیمه دوم بهمن‌ماه شروع و  تا نیمه اول اسفندماه ادامه می‌یابد.

محمدی گفت: تلاش می‌کنیم با وجود همه محدودیت‌ها و نگرانی‌هایی که در بحث منابع ریالی و بحث برداشت وجود دارد مانند سابق این رسالت را به نحو مطلوب‌ اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ش

R41452/P1377/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باران برزه کار با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران هموفیلی هستیم، عنوان کرد: با احتساب آمار‌های تازه تشخیص، تعداد بیماران تالاسمی ما به ۶۶ نفر رسید. برزه کار تصریح کرد: به تفکیک شهرستانی، ۲۳ بیمار هموفیلی در بویراحمد، ۶ نفر در گچساران و ۱۶ نفر در دهدشت داریم. برزه کار با اشاره به آمار‌های بیماران هموفیلی برخی از مناطق، اظهار کرد: ۸ بیمار هموفیلی زیر ۱۸ سال در یاسوج و ۳ بیمار زیر ۱۸ سال نیز در گچساران در لیست استعلام‌ها ثبت شد. مدیر دفتر کانون هموفیلی کهگیلویه و بویراحمد به چالش‌های پیش روی فعالیت‌ها، عنوان کرد: ۱۸ بیمار فاکتور ۸ و ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان شناسایی شده که باید در بحث تأمین دارویی و حمایتی اقدامات مطلوب‌تری شکل بگیرد. وی از هدفگذاری‌های آموزشی در این راستا خبر داد و بیان کرد: طی ۶ ماه آینده در کنار فعالیت‌های روتین، برگزاری کلاس آموزشی برای مراکز اورژانس با هدف آشنایی بهتر با بیماران هموفیلی، برگزاری اردو و توزیع پک‌های حمایتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد