Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با اعضای کانون بازنشستگان استان بوشهر با گرامیداشت هفته تکریم بازنشستگان، اظهار داشت: انسان هرچه در حیات خود رو به جلو می‌رود دارای تجربه، تخصص و دانش بیشتر و در محیط زندگی دارای خانواده بزرگتری شده و امورات و نیاز‌های مرتبط با وی نیز بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید برتوجه به مدیریت اقتصادی در حوزه زندگی افزود: یکی از مشکلات اساسی در جامعه این است که شخصی که سن او افزایش پیدا می‌کند و به دنبال آن تمامی اموراتش درطول زندگی بیشتر می‌شود متأسفانه مدیریت اقتصادی زندگی او کاهش می‌یابد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه توازن افزایش نیاز‌ها و امورات با حقوق و دستمزد در جامعه یکسان نیست خاطرنشان کرد: شخص پس از بازنشستگی و در این سن و سال مجبور می‌شود که مجددا مشغول به کار شود و این مشکلات در تورم و گرانی‌ها بیشتر خود را نشان می‌دهد.

آیت‌الله صفایی بوشهری تأکید کرد: باید در سیستم مدیریت امور بازنشستگان ایران یک تدبیر جدی صورت گیرد که متناسب با افزایش نیازها، درآمد و دستمزد نیز به صورت متناسب افزایش پیدا کند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر تکریم بازنشستگان، اظهار داشت: تکریم بازنشستگان برای تمامی مسئولان یک واجب است و کسانی که در ادارات، بازنشستگان را تکریم نمی‌کنند مطمئن باشند که آیندگان نیز با او به همین شکل برخورد می‌کنند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر رفع مشکلات بازنشستگان تصریح کرد: مدیران استان باید از فرصت مدیریت خود استفاده کنند و هر خدمتی که می‌توانند برای بازنشستگان انجام دهند.

آیت‌اله صفایی بوشهری اشتغال فرزندان بازنشستگان را یکی از مشکلات اساسی آن‌ها عنوان کرد افزود: بازنشستگان می‌توانند با ایجاد تعاونی‌های کارآفرینی برای فرزندان خود ایجاد شغل کنند و با توجه فنی شدن استان در آینده‌ای نزدیک لازم است که جوانان مهارت‌های فنی بر اساس ظرفیت‌های استان فرا بگیرند.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی استان بوشهر تاکید کرد: جوانان استان بوشهر با توجه به ظرفیت فنی و مهندسی این استان، مهارت‌های فنی لازم را در رابطه با نفت، گاز، پتروشیمی و هسته‌ای کسب کنند.

انتهای پیام/م

جوانان استان بوشهر مهارت‌های فنی در عرصه نفت، گاز و پتروشیمی را کسب کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از فعالیت بیش از ۳۵ رشته ورزشی در این فدراسیون خبر داد و گفت: تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مجمع انتخابات هیئت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر ظهر امروز با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با 27 رأی به‌عنوان رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در این مجمع اظهار داشت: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی در ادامه سخنانش با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

وی اضافه کرد: بیش از 35 رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

تدوین طرح ملی آمایش سرزمینی

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم در این مجمع با اشاره اینکه طرح ملی آمایش سرزمینی به دستور رئیس جمهور و مشارکت وزارت ورزش و جوانان در حال تدوین است، گفت: با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه متوازن ورزش کشور و استان بوشهر خواهیم بود.

یاسر جمالی افزود: هیئت ورزش دانش‌آموزی اساس و پایه طرح است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نگاه ویژه به این هیئت دارد.

احداث 54 زمین مینی فوتبال در مدارس استان

علی موحدی نیز از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در 2 سال اخیر خبر داد و افزود: با توجه احداث 54 زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • واگذاری حداکثری سهام سرخ آبی‌ها به دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟
  • جزئیات مدیریت سرخابی‌ها توسط دو کنسرسیوم پتروشیمی و بانکی از زبان وزیر اقتصاد
  • رفتاردرمانی دیالکتیکی برای اختلال شخصیت مرزی
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • وصول ۴۰ همت مطالبات دولت از پتروشیمی‌های استان بوشهر