Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@18:27:58 GMT

3 طرح عمرانی در حسن آباد فشافویه به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۵۳۳۴

3 طرح عمرانی در حسن آباد فشافویه به بهره برداری رسید

شهرری- ایرنا- سه طرح عمرانی به جامانده از هفته دولت امسال با اعتبار 14 میلیارد و 750 میلیون ریال امروز (چهارشنبه) با حضور فرماندار ری و جمعی از مسئولان حسن آباد فشافویه به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، 130 هزار متر مربع از معابر سطح شهر حسن آباد فشافویه طی سال 97 با اعتبار پنج میلیارد و 500 میلیون ریال زیرسازی و آسفالت دولایه شد که امروز به صورت نمادین به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین طرح بتن فشرده غلتکی حد فاصل خیابان شریعتی تا بوستان دوم جانبازان حسن آباد فشافویه به متراژ یک هزار و 200 متر مربع طی مدت پنج ماه با اعتبار هفت میلیارد و 250 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
ساختمان دهیاری روستای کنارگرد پایین را که در زمینی به مساحت 100 متر مربع با زیربنای 220 متر مربع در 2 طبقه احداث و شامل 2 واحد تجاری (نانوایی و سوپر مارکت) از دیگر طرح هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.
ساختمان دهیار روستای کنارگرد پایین طی مدت سه سال و با اعتبار 2 میلیارد ریال احداث شد.
همچنین کلنگ احداث ساختمان اداری شهرداری حسن آباد فشافویه با اعتبار اولیه 9 میلیارد ریال، خانه فرهنگ با اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال و فاز یک بوستان ساحلی جانبازان با اعتبار اولیه 15 میلیارد ریال توسط فرماندار ویژه شهرستان ری به زمین زده شد.
به گزارش ایرنا، در هفته دولت امسال 84 طرح عمرانی، درمانی، آموزشی و خدماتی با اعتباری بالغ بر یکهزار و 73 میلیارد ریال در سطح شهرستان ری کلنگ زنی و بهره برداری رسید.
حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از 37 روستا و با 70 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.
3218/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هفته دولت حسن آباد ري بهره برداري از طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵ مصوبه برای گلستان در سفر دوم رییس جمهور اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهیایی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: درآمد سرانه گلستان در دولت سیزدهم نصف میانگین کشوری بود که اکنون بیشتر شده و از رتبه چهارم یک پله ارتقا یافت. امید است بتوانیم سرمایه گذاری‌های بیشتری در استان جذب کنیم تا به میانگین کشوری برسیم.

وی افزود: اعتبارات استان گلستان تا قبل از دولت سیزدهم چهار هزار میلیارد تومان بود که این رقم در دولت سیزدهم به ۱۶ میلیارد تومان رسیده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های ما محسوب می‌شود، گفت: در استان هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام داشته‌ایم که این رقم به ۸۰۰ مورد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در سامانه منتاک استان‌ها پروژه‌های عمرانی و میزان اعتبارات خود را ثبت می‌کنند، افزود: در شهریور و بهمن سال گذشته گلستان توانست با ثبت اطلاعات خود در این سامانه رتبه پنج کشوری را به دست آورد.

وی یادآور شد: در سفر اول رئیس جمهور ۱۱۸ مصوبه با اعتبار ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیون تومان برای استان در نظر گرفته شد که از این مبلغ پنج هزار میلیارد تومان تخصیص پیدا کرد.

مهیایی اظهار کرد: در سفر دوم رئیس جمهور ۱۳۵ مصوبه با اعتبار ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان در نظر گرفته شد که ۲۵ میلیارد تومان به اعتبارات عمرانی استان اضافه شد.

وی پروژه خلیج را یکی از مهمترین پروژه‌های استان دانست و گفت: عملیات اجرایی این طرح کمتر از ۱۸ ماه به پایان رسید که اگر این اتفاق رخ نمی‌داد ۶۰ هزار هکتار از اراضی استان در معرض ریزگردها قرار می‌گرفت.

معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: تا پایان سال گذشته بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های آب و چهار هزار میلیارد تومان برای راه‌های استان اعتبار در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان دومین استان حادثه خیز کشور بود، یاد آورشد: با اقداماتی که انجام شد از ۹۵ نقطه حادثه خیز در استان به ۴۷ نقطه رسیدیم که این امر باعث شد ۵۸ درصد مرگ و میرها جاده‌ای استان کاهش یابد.

کد خبر 6100678

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ مصوبه برای گلستان در سفر دوم رییس جمهور اختصاص یافت
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۱۵۰ پروژه در منطقه ۱۵ با اعتبار ۸۲۴ میلیاردی
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده