Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی قائمشهر درباره تغییرات زود هنگام سرمربیان کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بیان کرد: این که تیم های ما سرمربیان خود را درچند هفته اول شروع لیگ تغییر می‌دهند نشان دهنده مشکل ریشه ای در مدیریت تیم‌هایمان است. مدیران باشگاه‌ها مانند باشگاه‌های کشورهای عربی نتیجه گرا شده اند و فرصت زیادی به سرمربی نمی‌دهند و به دنبال تغییرات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درصورتی که اگر به نتایج تیم های موفق نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که سرمربیان آنها تا 3-4 سال تغییر نمی‌کنند. باید اجازه دهیم تیم ها در لیگ برتر شکل واقعی خودشان را پیدا کنند و بعد از گذشت حداقل 15 هفته از رقابت‌های لیگ برتر دست به تغییرات بزنیم.

اولین هدف برای تیم نساجی ماندن در لیگ برتر است

امیری گفت: هدف ما در اولین حضورمان در لیگ برتر ماندن در کورس رقابت‌ها است. البته به هدف های دیگری هم فکر کرده‌ایم که اولویت های بعدی هستند و دوست نداریم جزء تیم هایی سقوط کننده باشیم.

او ادامه داد: با جواد نکونام برنامه ریزی کرده‌ایم که در لیگ برتر بمانیم و در پایان فصل جاری رتبه تک رقمی را در جدول به خودمان اختصاص دهیم و همه برای این موفقیت هم‌دل شده‌ایم.

مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران بیان کرد: در فصل نقل و انتقالات نسبتا خوب عمل کردیم و با توجه به بودجه که 12میلیارد تومان بوده است ،موفق بوده‌ایم. ما یک تیم خصوصی هستیم و با بضاعت مالی کم سعی کردیم بازیکنان خوبی را جذب کنیم.هر بازیکنی که در تیم نساجی مازندران جذب شده است با نظر سرمربی تیم و کادر فنی بوده است.

امیری در مورد تعطیلی لیگ به علت تمرینات تیم ملی خاطر نشان کرد: وقتی بحث ملی باشد هرکاری برای موفقیت تیم ملی انجام می دهیم تا ملی پوشان کشورمان بتوانند در جام ملتهای آسیا نتیجه خوبی کسب کنند و با این تعطیلی‌ها مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید:گزارش دیدنی برنامه نود از هواداران تیم نساجی +فیلم واکنش عباس زاده به خبر جدایی از نساجی تابش: تغییر چند مربی در ابتدای لیگ برتر شگفت زده ام کرد

انتهای پیام/

صحبت های امیری در مورد تغییر مربیان تیم های لیگ برتری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم تاکنون ۴۵ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۲ برد برای ذوب‌آهن، ۱۷ برد برای استقلال و ۱۶ تساوی به دست آمده است.

در ۲۲ بازی برگزار شده در تهران و به میزبانی استقلال نیز ذوب‌آهن ۵ برد و استقلال ۱۱ برد کسب کرده‌اند و ۶ بازی مساوی شده است.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه فولادشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ آرمین سهرابیان ابتدا برای استقلال گلزنی کرد و در ادامه مهدی مهدی‌پور به اشتباه دروازه استقلال را باز کرد تا بازی مساوی شود.

استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ بوده و پیروزی در این دیدار برای این تیم حیاتی است؛ ذوب‌آهن نیز با ۳۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و برای صعود در جدول رده‌بندی به امتیاز نیاز دارد.

دیگر خبرها

  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • رتبه نهم، پرمشتری‌ترین جایگاه جدول لیگ
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد