Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم پویندگان صنعت فجر شیراز برای کسب ۳ امتیاز ارزشمند خانگی، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۶ شهریورماه به میزبانی سالن پهلوانان نصیری شیراز، مقابل دریژنو فرخ شهر قرار می‌گیرد.

محبوبه رضوی مربی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: تیم پویندگان از نظر جسمانی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و با توجه به تساوی هفته گذشته، سعی کردیم شرایط روحی تیم را حفظ کنیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضوی با اشاره به این که همه‌ی تیم‌هایی که مقابل ما ظاهر شدند، بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتند افزود:ما بدون در نظر گرفتن شکست‌های گذشته تیم دریژنو به میدان می‌رویم، چرا که مطمئنا بهترین عملکرد خود را به نمایش می‌ﮔﺬﺍﺭﺩ و نمیتوان گفت: بازی جمعه آسان است.

درپایان هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان، پویندگان صنعت فجر شیراز با یک برد، یک تساوی، ۲ شکست و ۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و دریژنو فرخشهر با یک برد و ۳ باخت، مکان هشتم جدول را در اختیار دارد.

گلاره ناظمی و مائده علی نقی داوران دیدار پویندگان فجر شیراز و دریژنو فرخ شهر هستند.

انتهای پیام/ن

مصاف پویندگان صنعت فجر شیراز و دریژنو فرخشهر 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • لیگ یک: خیبر صدرنشین در شیراز کنده شد!
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها