Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، سایت ماشین سه با هدف ارتقا سطح دانش مردم در خرید خودرو و اطلاع از وضعیت قیمت ها و مشخصات قیمت خودرو داخلی و خارجی راه اندازی گردید. سایت ماشین سه با ایجاد یک بانک اطلاعاتی قوی از حدود 700 خودرو بازار ایرانی که در آن مشخصات فنی خودرو ، نقد کارشناسان ، گالری تصویر ، تست داریو و آرشیو قیمت خودروها می باشد را در اختیاز خریداران خودرو قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایت تخصصی ماشین سه تمامی خریدارانی که تمایل به خرید خودرو و ماشین از بازار داخلی را دارند و اطلاعات کافی از خودرو ندارند و یا در انتخاب خودروی خود شک و شبه دارند به راحتی می توانند علاوه بر استفاده از مشاوره خودرو کارشناسان تیم ماشین سه با اطلاعات کاملی که از این سایت بدست می آورید ، می توانید خرید خودرو خود را به راحتی انجام دهید. در این سایت آرشیو کاملی از قیمت خودروها و برندهای خودرویی وجود دارد که به راحتی تحلیل قیمت خودرو کارکرده   و وضعیت قیمتی بازارخودرو و اطلاع ار فروش ایران خودرو و فروش سایپا را می توانید انجام دهید.ماشین 3 مفتخر است که گام بزرگی در این راه نهاده است و با استفاده از کارشناسان با سابقه و مسلط به علم خودرو، رسالت اطلاع رسانی، شفاف سازی و انتقال اطلاعات معتبر به مصرف کنندگان، فروشندگان و علاقه مندان خودرو را به عهده گرفته است. سایت ماشین سه برای کلیه علاقه مندان به خودرو ، خریداران ، فروشندگان و نمایشگاه های خودرویی اطلاعات کاملی از تمامی خودروهای موجود در بازار ایران را قرار داده که کارشناسان خودرویی می توانند تمامی اطلاعات و مشخصات قیمت خودرو را بدست آورند . از مهمترین این امکانات می توان به تست و فیلم های رانندگی معتبر خارجی با دوبله فارسی ، گزارش از نمایشگاه های خودرو بین المللی ، اخبار مربوط به خودرو ، بررسی خودرو ، مقایسه خودرو ، انتخاب خودرو با بودجه های مختلف ، اطلاع از نظرات کاربران و مصرف کنندگان خودرویی را فراهم کرده است.یکی از بخش های مهم این سایت ثبت نظرات مصرف کنندگان محصولات خودرویی می باشد که خریداران جدید محصول به راحتی می توانند وضعیت خودرو را به راحتی از مصرف کنندگان و خریداران قبلی خودرو بدست آورند و علاوه بر این قسمت ، سایت ماشین سه با راه اندازی بخش تست درایو خودرو از سایت های معتبر بین المللی و ترجمه و دوبله کردن آن تمامی فیلم تست درایو و فیلم های معرفی خودرو را در اختیار تمامی خریداران قیمت خودرو قرار داده است.شرایط فروش مدیران خودروماشین سه در مدت دو سال راه اندازی سایت خود افتخارات بزرگی همچون انتخاب بعنوان بهترین سایت خودرویی در دو سال متوالی در جشنواره وب ایران گشت و بعنوان یکی از برترین سایت های خودرویی کشور  با بازدید بسیار بالا از سایت مطرح است. لازم است که بدانید تیم کارشناسی خودروی ماشین سه بصورت 24 ساعته از روی وب سایت جهت مشاوره خودرو جهت اطلاع به مردم عزیزمان آماده خدمت رسانی می باشد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ماشین سه خرید خودروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، چند سالی است که فضای مجازی با معرفی سایت‌ها و کانال‌های مختلف، امکان خرید و فروش غیر حضوری را فراهم کرده است.

این سایت ها، اما در برخی مواقع به بستری برای سواستفاده از اعتماد عمومی و عرضه کالا‌های تقلبی، به ویژه طلا و جواهر تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی سپاهان و ملوان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.malavanfc.com
  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • هجوم شاسی‌بلندهای کوچک چینی به بازار خودروی ایران!/ عکس
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • جنجالی ترین خودروی ۱۴۰۳؛ حواله پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com