Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ این بیمارستان با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه، خدماتی همچون جراحی ترمیمی اعصاب محیطی، پاراکلینیکی، بخش‌های بستری و ارائه خدمات درمانی و مراقبتی به آحاد مردم مأموریت خود را به انجام می‌رساند.

فاز دوم این بیمارستان با اعتباری بالغ بر 407 میلیارد ریال با مشارکت 286 میلیارد ریالی بانک تجارت در حال احداث است که تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبق برنامه‌ریزی آخر پاییز 1397 به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فاز دوم بیمارستان مهرگان شامل هفت اتاق عمل، کلینیک ناباروری، کلینیک قلب و عروق، سی تی اسکن، دیالیز و .. است که مجموعا 150 تخت به تخت‌های قبلی این بیمارستان می‌افزاید.
با بهره‌برداری از این فاز برای 1368 نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود و مجموع شاغلین این بیمارستان به 1565 نفر خواهد رسید.

در حال حاضر حدود 226 مرکز پزشکی بیمارستان، داروخانه، درمانگاه،کلینیک و... در سراسر کشور جزو مشتریان اصلی بانک تجارت هستند. همچنین 24 شعبه و باجه نیز در بیمارستان‌های مختلف قرار دارد و بانک تجارت بانک سازمانی آنها محسوب می‌شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: احداث فاز دو بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت در تشریح خبر گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان در شهرستان اردل جهت تامین برق شهرک صنعتی کاج، احداث فیدر های جدید برق رسانی در دشتک، احداث فیدر عمومی وبهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی، برق رسانی به پمپاژ آب آزادگان در شهرستان بن، احداث فیدر های اختصاصی فاز ۱ و ۲ معادن سنگ بیدکل – باباحیدر، تقویت وبهینه سازی فیدر شماره ۴ فارسان جهت برق رسانی به قطب صنعتی جونقان از جمله این طرح ها می باشد.

وی در ادامه افزود : هدف از اجرای این طرح ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیر ساخت ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ های آب کشاورزی، مجتمع های گلخانه ای ودامداری، اشتغال زایی و... می باشد.

مجید فرهزاد خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898912

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بانک های چینی در معرض تحریم
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد