Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@22:10:35 GMT

272 واحد مسکن مهر در قشم واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۴۸۵۸۶۶

272 واحد مسکن مهر در قشم واگذار شد

خبرگزاري آريا - قشم - ايرنا - همزمان با هفته تعاون 272 واحد مسکن مهر با بيش از 175 ميليارد و 88 ميليون ريال هزينه در شهر قشم به بهره برداري رسيد و به صاحبان مسکن واگذار شد.

به گزارش ايرنا، مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان هرمزگان روز چهارشنبه در مراسم واگذاري اين واحدها به متقاضيان گفت: شرکت تعاوني مسکن رحمت گستر قشم براي احداث 440 واحد مسکوني شکل گرفت که هم اينک 80 واحد از آن با هزينه بيش از 40 ميليارد و 688 ميليون ريال به بهره برداري رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد علي سليمي افزود: 192 واحد از شرکت تعاوني بديع مهر نيز با 134 ميليارد و 400 ميليون ريال احداث و امروز به متقاضيان تحويل شد.
وي ادامه داد: 8 واحد از سايت 200 واحدي مسکن بديع مهر که در قالب يک طرح مشترک بين 2 تعاوني تعريف شده بود، هم اکنون پايان يافته و در مرحله انجام امور اداري قرار دارد.
سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعي شهرستان قشم نيز در اين مراسم اظهار داشت: واحدهاي واگذار شده از 67 تا 86 متر مربع وسعت دارند.
رضا مشايخي افزود: در مجموع ايجاد يکهزار و 160 واحد مسکوني در طرح مسکن مهر قشم پيش بيني شده که 888 واحد ديگر نيز تا در دهه فجر امسال به بهره برداري مي رسد.
شهرستان قشم شامل جزيره‌هاي قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود يکهزار و 628 کيلومتر مربع وسعت و 150 هزار نفر جمعيت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.
7500 /6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۴۸۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان

هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان گفت: آمادگی تامین و اعطای زمین به واحد‌های تولیدی برای احداث مسکن ملی ویژه کارگران آنها وجود دارد.

وی افزود: واگذاری زمین برای متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی جمعیت اولویت شورای مسکن باشد.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هم گفت: در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار این ظرفیت وجود دارد که زمین به واحد‌های تولیدی و صنعتی واگذار شود تا برای کارگران واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند، مسکن ملی ساخته شود.

وی ضمن بیان اینکه ثبت نام متقاضیان در اغلب شهر‌های استان ادامه دارد افزود: برای متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه ثبت نام کردند زمین تامین و واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در استان سمنان
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین